Alleen eindbazen kunnen dit, oneindig veel respectquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:45 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Toen ik 15 was en 60kg woog fietste ik gewoon nog op een echte fiets 20km elke dag
Ik zonder zadel!quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik fietste vroeger 70km per dag op een fiets zonder trappers!
Over die dikke reet van je chick hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:39 schreef Cockwhale het volgende:
"Ik snap niet waarom ik zo dik ben, ik fiets elke dag 20km."
Nee, je fietst niet, je zit gewoon op een elektrische snorfiets waarbij je, om je enigszins beter te voelen over jezelf, voor jan lul je trappers een beetje laat bewegen, bolle!
En dan al die tieners die allemaal op een e-bike "fietsen" om afstanden van 2-10km af te leggen, man man man. Vrees nu al voor alle toekomstige dikzakken. Kunnen ze direct van e-bike naar de scootmobiel, met hun luie, verwende, dikke reet.
Oke Adolf.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:19 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb wel eens 7 kilometer huilend door de regen gefietst met een platte band en een schoenveter die in mn trapper was vastgelopen en afgeknapt waardoor m'n schoen niet meer dichtkon en ik met een zeiknatte sok daarna gewoon een repetitie Duits kon verneuken en toen ik om zes uur eindelijk thuiskwam was er niemand die van me hield en daarom rijd ik nu op een elektrische bakfiets en er is geen ene kanker wat jij er aan kan doen.
Verder wel terechte klacht.
Ik voel me aangevallenquote:Op donderdag 15 mei 2025 10:15 schreef Cockwhale het volgende:
"ja, maar anders ga ik met de auto en nu krijg ik nog iets van beweging, en oh ja dit is ook beter voor het milieu, en anders zweet ik ook een beetje enzo."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |