Dat denk ik ook. En sowieso wint Ajax niet van Twente.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tegen sparta?
Whahahahaha
Ze gaan gewoon doen wat kampioenen horen te doen: in de eerste 20 minuten 3x scoren.
Zoals het hoort.
jammer wel, vrij solide verder.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Debiele overtreding van Sutalo om te maken. Die jongen kon daar niks met de bal. Gewoon voor je houden en er is niks aan de hand.
Ik zeg niet dat dat gebeurt. Ik zei alleen dat dat KAN gebeurenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tegen sparta?
Whahahahaha
Ze gaan gewoon doen wat kampioenen horen te doen: in de eerste 20 minuten 3x scoren.
Zoals het hoort.
Met als verschil dat het elftal wat toen speelde enorm goed kon voetballen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal als tegen Tottenham halve finale CL. Hij hoeft maar één keer goed te vallen en als je de bal steeds aan je tegenstander laat is de kans vrij groot dat dat gebeurd. Hou gewoon de bal in de ploeg. Het is vrij simpel. Als jij de bal hebt kan de tegenstander niet scoren. Maar ze kwamen er bij Ajax de laatste 3 minuten niet meer uit. Iedereen inclusief Weghorst bleef staan bij de eigen zestien. Dan vraag je erom.
Willem IIquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Graafschap, Tottenham, Groningen… een illuster rijtje
Mja WII was onverwacht gekomen. De anderen weggevertjesquote:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als je een voorsprong (of gelijkspel) verdedigd, je moet blijven voetballen en niet alleen maar terug moet lopen. Zeker als je één man meer hebt. Waar ga je met elf man rond de eigen zestienquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:17 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Met als verschil dat het elftal wat toen speelde enorm goed kon voetballen.
Vind het wel lastig volgend jaar met Farioli te moeten staan met dit in het achterhoofd. 9 punten 7 wedstrijden voor het eind niet kunnen vasthouden, met name tegen sparta en nec thuis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Eens en sparta was ook al een teken aan de wand.
Na psv uit had je gewoon kampioen moeten worden. Maar dat we zover kwamen was al een wonder. Ik kan er wel in berusten met deze matige selectie.
Mag van mij vertekken, hopelijk komt er een club voor hem.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind het wel lastig volgend jaar met Farioli te moeten staan met dit in het achterhoofd. 9 punten 7 wedstrijden voor het eind niet kunnen vasthouden, met name tegen sparta en nec thuis.
Oef. 'Infamita' in Franc zn eigen taal wmb.
Denk dat een trainer met een spelvisie en 1 a 2 spelmakers een hele hoop kunnen brengen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Erg fijn dat we CL hebben maar de bezem moet alsnog flink door deze selectie voor aankomend seizoen. Wat een stel faalhazen bij elkaar zeg. Hier wil ik volgend jaar niet naar kijken.
lang ja gezegd, maar met deze meltdown dikke twijfel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef William_Papadin het volgende:
Zondag gauw het seizoen afsluiten en vizier op volgend jaar.
Moet Farioli blijven?
Verdien je niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef TLC het volgende:
Met die uitslagen van de laatste tijd wil je toch ook geen kampioen meer worden
Hij heeft een hele mooie prestatie geleverd met het behalen van CL. Maar ik zou er niet rouwig om zijn als hij vertrekt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:19 schreef William_Papadin het volgende:
Zondag gauw het seizoen afsluiten en vizier op volgend jaar.
Moet Farioli blijven?
Dat zei ik vorig jaar al. Die selectie is echt niet zo beroerd als hij lijkt. Met een stuk of 14 aankopen kun je best weer aanvallend voetbal gaan spelen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk dat een trainer met een spelvisie en 1 a 2 spelmakers een hele hoop kunnen brengen.
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
lang ja gezegd, maar met deze meltdown dikke twijfel.
Ik lees nergens dat er hier iemand nog in gelooft.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom users hier een scenario schetsen dat er nog kans is, is mij een raadsel.
Keihard gefaald, vind dit vele malen erger dan de Graafschap en zelfs Tottenham, wat slecht zeg.
Als je een elftal hebt waar spelers als Brobbey en Taylor op handen gedragen worden dan weet je genoeg over hoe enorm slecht de selectie is. Desalniettemin had je met 9 punten voorsprong de titel moeten pakken.
Dit seizoen tolereerden de supporters het voetbal vanwege het resultaat, volgend seizoen kom je daar niet meer mee weg.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Erg fijn dat we CL hebben maar de bezem moet alsnog flink door deze selectie voor aankomend seizoen. Wat een stel faalhazen bij elkaar zeg. Hier wil ik volgend jaar niet naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |