Peloton zal in ieder geval een stuk kleiner zijn dan normaal..quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:30 schreef Chiappucci het volgende:
Onder deze omstandigheden zal WOUT vast weer niets voor Kooij kunnen/willen doen.
Die was toch gewoon woedend omdat Narvaez rit 1 won.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Pogacar toen Narvaez terughaalde.
Ja, ik vind dat nogal kinderachtig. Een beetje alsof Brian Brobbey volgende keer tegen FC Groningen ineens Blokzijl een doodschop verkoopt omdat ie toevallig een doelpunt maakte. Kijk als ie nu Etienne Vaess... hmm, slecht voorbeeld.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was toch gewoon woedend omdat Narvaez rit 1 won.
Roid rage?quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was toch gewoon woedend omdat Narvaez rit 1 won.
Ach, ik zou het wellicht ook doen in zijn situatie.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat nogal kinderachtig. Een beetje alsof Brian Brobbey volgende keer tegen FC Groningen ineens Blokzijl een doodschop verkoopt omdat ie toevallig een doelpunt maakte. Kijk als ie nu Etienne Vaess... hmm, slecht voorbeeld.
Heb je dan een Barney attack?quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, ik zou het wellicht ook doen in zijn situatie.
Een heftige, Vincent.quote:Op donderdag 15 mei 2025 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je dan een Barney attack?
Die zou bij de meest onopvallende renner verkiezing al niet meer mee hebben gedaan door een boerderijdier.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |