Grrrrrrr zzzzz HINGGG HINGGGGGGG HINGGGGGG PANG PANG!!!!!!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"Ik snurk niet, ik droom dat ik een motor ben."
#randomquote
ik vermoed dat ali en temu de goedkoopsten zijn, maar dan is de kwaliteit de vraagquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh realy, dit had ik ook gevonden maar vroeg me af of er één naam voor was omdat een popiejopienaam vaak meer geld vraagt. De transfer/carbon/overtrek/stencil papier benamingen had ik gevonden, en die zijn allemaal correct. Ja oke, nou even zoeken welke naam het goedkoopste isik ga voor carbon
thanks allen
Zoiets jaquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grrrrrrr zzzzz HINGGG HINGGGGGGG HINGGGGGG PANG PANG!!!!!!
We pakken hem!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:11 schreef aeque het volgende:
[liefdagboek] Mijn huisarts is een klootviool. [/liefdagboek]
Dank voor uw aandacht.
Maar wat moet je met 20 vel dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
bol punt kom
Tattoo Transferpapier - Tattoo Stencil Carbon overtrekpapier - Grafiet Papier - A4 - 20 stuks
Denk het ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat ali en temu de goedkoopsten zijn, maar dan is de kwaliteit de vraag
zo heet t daarquote:
Oh geen idee joh. Waar gebruik je ze dan voor? proefontwerpjes of zo?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stencils gaan er best rap doorheen met tattoo's
tijdelijke tattoo'squote:Op woensdag 14 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geen idee joh. Waar gebruik je ze dan voor? proefontwerpjes of zo?
Tsss mijn mening niet eens net zo hoog hebben zitten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
Een vriend van mij vond dat twee beestjes symmetrisch misschien te veel zou zijn. De mening van deze vriend heb ik hoog zitten want hij heeft echt een super goede smaak en is een goede vriend, daar luister je meestal beter naar. Maarja, nu weet ik het dus even niet meer
proefplekken voornamelijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh geen idee joh. Waar gebruik je ze dan voor? proefontwerpjes of zo?
niet te hoog nee, daar kan ik niet bijquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Tsss mijn mening niet eens net zo hoog hebben zitten.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
Er zit hier een vlieg. Hedwig hup kom snel eens thuis!Werken voor je eten.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
Volgens mij is echt die ontsteking allang verdwenen uit mijn vinger nu.
Ik heb tot nu toe ook nog verdomd weinig spinnen in de woonkamer gezien.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet te hoog nee, daar kan ik niet bij
[..]
Ja ik heb echt wel goede hoop dat ik misschien na die controle afspraak wel mag stoppen met antibiotica. 🤞🏼 Deze vrouw leek het ook wat overdreven om het nog een maand te slikken.quote:
Nee was een gigantische locatie met overal cubicals. Moesten voor opnames de hele dag daar zijn en steeds over de plant wandelen.quote:
Doet ze ook iets met wespen? Ik heb hier namelijk nog een nestje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook nog verdomd weinig spinnen in de woonkamer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |