Greysquote:
EN IK AAN KARTONNNNNNquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest ook denken aan carbonpapier
Ja zou ook mijn gedachte zijn, weet alleen niet of je daarmee ook op de huid kunt overtrekkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moest ook denken aan carbonpapier
O, is het daarvoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou ook mijn gedachte zijn, weet alleen niet of je daarmee ook op de huid kunt overtrekken
Liefquote:
Hoef je niet zo te schreeuwenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
BEN EVEN MIJN FRUSTATIE HIER UITENNNNNN
Waar ben je gefrustreerd over?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
BEN EVEN MIJN FRUSTRATIE HIER UITENNNNNN
dan krijg je 'gewoon' papierquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
om tattoo over te trekken?
(ik zag iets van een tattoo ding link voorbij komen)
ja ik kom dus verschillende namen tegen en vraag me af of er gewoon één naam is?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Overtrekpapier / kalkpapier? Of bedoel je iets anders?
Gewoon toevallig de hele dag gekeken?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat niet.
De rest van de dag had ze dat bedrijfslogo erop staan en zat ze op de mobiel,
En nee was niet ah staren, je keek recht op dat scherm, dus ze zag me ook niet,
Maakt mij niet uit maar wat zal je een lange dag hebben zo.
Ja vermoed ik wel, krekkie is al dagen bezig met hiërogliefen en dergelijkequote:
bolquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan krijg je 'gewoon' papier
[..]
[..]
[..]
ja ik kom dus verschillende namen tegen en vraag me af of er gewoon één naam is?stencilpapier, overtrekpapier, carbonpapier, transfer papier.
Ik denk namelijk (weet ik niet zeker) dat mensen extra geld vragen voor dat papier als het op een tattoo-webshop te koop staat![]()
Je kunt het voor verschillende dingen gebruiken, o.a. tattoo's maar het wordt ook gebruikt bij formulieren (eentje voor jouuuu, eentje voor miiiiiiij)
Carbonpapier?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Overtrekpapier / kalkpapier? Of bedoel je iets anders?
@bitterbal is toch meer van de hiërogliefen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vermoed ik wel, krekkie is al dagen bezig met hiërogliefen en dergelijke
oke, gewoon allesquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
bol punt kom
Tattoo Transferpapier - Tattoo Stencil Carbon overtrekpapier - Grafiet Papier - A4 - 20 stuks
is hetzelfde papierquote:
Om van die doordrukjes te makenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, gewoon alles
[..]
is hetzelfde papier
Oh dan waren het rotstekeningenquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal is toch meer van de hiërogliefen?
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vermoed ik wel, krekkie is al dagen bezig met hiërogliefen en dergelijke
oh realy, dit had ik ook gevonden maar vroeg me af of er één naam voor was omdat een popiejopienaam vaak meer geld vraagt. De transfer/carbon/overtrek/stencil papier benamingen had ik gevonden, en die zijn allemaal correct. Ja oke, nou even zoeken welke naam het goedkoopste isquote:
yesquote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om van die doordrukjes te maken
Welke stad ben je?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier in de stad is trouwens een pro-Israël manifestatie aan de gang. Toespraken. gezang, en publiek dat met vlaggetjes loopt en alles aanhoort. Gaat er in ieder geval een stuk gemoedelijker aan toe dan bij een pro-Palestijnse betoging die ik in Oslo een keertje tegenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |