Dat is misschien nóg moeilijker, wel iets kopen maar niet ALLESSSSquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik niks heb gekocht
Gewoon wat van die bollen voor vanavond
Uhuh. Het idee is zo simpel maar.quote:
Blind typen 2.0quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag vandaag steeds een (gen Z) grietje in zo’n glazen kubus kantoor, op de mobiel zitten.
En als ik daar langsliep ging ze druk typen, maar haar beeldscherm was uit en zwart dus.
Komen we bij jou etenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Het idee is zo simpel maar.
Eigenlijk moet ik zelf eens kroketburgers maken bedenk ik me nu.
Meestal maak ik, als ik zelf een burger maak, er eentje met een stuk gefrituurde kippendij. Moet dat eigenlijk ook eens met vis proberen.
Oke nee ik heb besteld vanavond ga ik alsnog zitten denken aan eten maken.
nee dat is plebsquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is misschien nóg moeilijker, wel iets kopen maar niet ALLESSSS![]()
Hadden ze daar ook nasi-vulling?
@essnhills @4EverBlackEyed, zie deze ketterquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus nee. Heb die nog aangewezen van NOOIT DOEN.
ohja, anders was het turbo-zwabsquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, nee, ik vertrok om een uur of drie.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. Het idee is zo simpel maar.
Eigenlijk moet ik zelf eens kroketburgers maken bedenk ik me nu.
Meestal maak ik, als ik zelf een burger maak, er eentje met een stuk gefrituurde kippendij. Moet dat eigenlijk ook eens met vis proberen.
Oke nee ik heb besteld vanavond ga ik alsnog zitten denken aan eten maken.
Je weet ook wel waarom dit zo was hequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zag vandaag steeds een (gen Z) grietje in zo’n glazen kubus kantoor, op de mobiel zitten.
En als ik daar langsliep ging ze druk typen, maar haar beeldscherm was uit en zwart dus.
"Ik zag vandaag een rare man naar me staren door het raam, dus ik deed maar snel alsof ik hem niet zag en aan het werk was."quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:essnhills @:4EverBlackEyed, zie deze ketter
kopieerpapierquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heet dat stencilpapier, heet dat.. stencilpapier
Dat zou mijn suggestie zijnquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
om tattoo over te trekken?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Overtrekpapier / kalkpapier? Of bedoel je iets anders?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Al zal Gerrie ze niet voor ons meenemenquote:
Nee dat niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je weet ook wel waarom dit zo was he
quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al zal Gerrie ze niet voor ons meenemen
Nee andersquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
carbon papierquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Sommige ramen blokkeren wat je op een scherm ziet, waardoor het zwart lijkt. Heel handig. Maar goed, kan ook zijn dat ze niks zat te doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat niet.
De rest van de dag had ze dat bedrijfslogo erop staan en zat ze op de mobiel,
En nee was niet ah staren, je keek recht op dat scherm, dus ze zag me ook niet,
Maakt mij niet uit maar wat zal je een lange dag hebben zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |