dat stond er niet bijquote:Op woensdag 14 mei 2025 21:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee je eet de kersen na de nacht in de honing
duh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:01 schreef drakin het volgende:
warme trui aanDat klinkt niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo??quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar inmiddels staat Ajax op 1-2 en zijn zij weer de koplopert
Gaat zo vast wel over. Het is nu te laat om nog de verwarming aan te doenquote:
wat denk je dat je met de appelsap of olijfolie moet doen?quote:
zijn wel de grote driequote:Op woensdag 14 mei 2025 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Feyenoord hoort gewoon bij de top 3. De laatste jaren wat minder titels inderdaad. Meestal gaat het tussen PSV en Ajax, maar ik vind zelf Feyenoord qua aanhang en uitstraling groter dan PSV...
quote:
gorgelenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat denk je dat je met de appelsap of olijfolie moet doen?
jezelf in smeren met olijfolie want dan word je bruiner en appelsap is goed tegen blaasontsteking oid tochquote:
cranberry zijn preventief tegen blaasontstekingquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezelf in smeren met olijfolie want dan word je bruiner en appelsap is goed tegen blaasontsteking oid toch
ja kan ook, maar dan zou ik die appelsap vervangen voor cranberrysapquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jezelf in smeren met olijfolie want dan word je bruiner en appelsap is goed tegen blaasontsteking oid toch
hip mixdrankje makenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kan ook, maar dan zou ik die appelsap vervangen voor cranberrysap
Eetlepel olijfolie 's ochtends op nuchtere maag heb ik vaker gehoord en ken iemand die zegt dat het helpt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
cranberry zijn preventief tegen blaasontsteking
en nee de olijfolie is gewoon drinken
persoonlijk hou ik niet van olijfolie drinken, heb proeverijen meegemaakt, niet mijn ding
olijfolie drinken? Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
persoonlijk hou ik niet van olijfolie drinken, heb proeverijen meegemaakt, niet mijn ding
als ik in italie kom dan kan ik wel de eerste paar dagen heel makkelijk poepen want de hoeveelheid olie die daar in de gerechten zit is hier nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Eetlepel olijfolie 's ochtends op nuchtere maag heb ik vaker gehoord en ken iemand die zegt dat het helpt.
Het gevoel van een mond vol olie. Mehhhh.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed olijfolie moet je proeven, dus dan krijg je shotglaasjes en dan zuig je het door je tanden met lucht zodat de aroma's goed vrij komenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
olijfolie drinken? Waarom zou je dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |