SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Die is mooi, behalve spleet inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Dit zou wel een goede kandidaat zijn, alleen zo jammer van dat gespleten bovenblad
[ afbeelding ]
https://www.ikea.com/nl/n(...)-gelazuurd-50386245/
Dacht heel even dat jij ook aan de loopband was en vroeg me af waar deze hype ineens vandaan kwamquote:
Ik heb dr ook 1quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is mooi, behalve spleet inderdaad
[..]
Dacht heel even dat jij ook aan de loopband was en vroeg me af waar deze hype ineens vandaan kwam
klachten kunt u indienen bij Penneveerquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen geen geschikte naam voor een Pauw![]()
maar nice deze trivia efteling kennis
ja ben echt wel te vermoeid om te gaan lopen, ik blijf lekker zittenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wat een teleurstelling
[..]
Dan vooral niet doen, lekker buiten blijven zitten
ik heb een prismabril aangemeten gekregen 2 jaar geleden. Ogen werken niet meer goed samen dit dat. Sterkte is allemaal uitstekend, maar ik zag evengoed niet goed daardoorquote:wat is die bril?
Ja ik laat hier ook bijvoorbeeld het kookwater van de eitjes gewoon afkoelen en gooi dat vervolgens bij kalkminnende plantjesquote:[..]
Hier ook veel ja, dat scheelt echt hoor. Grondwater is hier ook best hoog, dat is heerlijk![]()
in brabant (en vast nog meer plekken maar daar kom ik niet zo snel) is het wel echt heel droog aan het worden.
Hoop dat het mensen aanspoort om zuiniger met water te zijn en meer met regenwater te doen
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind Jeroen geen geschikte naam voor een Pauw![]()
Oke misschien wel een opkomende hype dan, @bitterbal heeft er ook al eentje gekocht van de weekquote:
Klinkt als moeitequote:Op woensdag 14 mei 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
klachten kunt u indienen bij Penneveer
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij eten aardappel pastinaak puree met balletje gehakt.
spleten hoeven ook niet mooi te zijn, gewoon functioneelquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is mooi, behalve spleet inderdaad
[..]
Oh naja die van mij is in november al geleverd en heeft al wat km's dr op zitten. Met dank aan dat ding heb ik van nov-april zo'n 10-15k stappen per dag gezet. En nu is t mooier weer en staat ie eigenlijk in de weg in de woonkamerquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke misschien wel een opkomende hype dan, @:bitterbal heeft er ook al eentje gekocht van de week
[..]
Klinkt als moeite
Dit is zo'n spleet waar de hele tijd kruimeltjes in komenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
spleten hoeven ook niet mooi te zijn, gewoon functioneel
hij is hier ook al een paar weken niet meer gebruikt, weer is prima buitenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh naja die van mij is in november al geleverd en heeft al wat km's dr op zitten. Met dank aan dat ding heb ik van nov-april zo'n 10-15k stappen per dag gezet. En nu is t mooier weer en staat ie eigenlijk in de weg in de woonkamer
kruimels in je spleet zijn geen aanraderquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is zo'n spleet waar de hele tijd kruimeltjes in komen
morgen even weer sjokolade halen zodat ik mn blokjes sjokola tegen mijn theeglas kan leggenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
Tip: als je T hebt geZ en een blokje chocola erbij doet, leg deze dan niet tegen je hete theeglas aan
Ja daarom dus geen handige tafelquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
kruimels in je spleet zijn geen aanrader
Echt fijn als je dan je theekopje hebt gepakt en een tijdje niets doorhebt.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:17 schreef essnhills het volgende:
Tip: als je T hebt geZ en een blokje chocola erbij doet, leg deze dan niet tegen je hete theeglas aan
Ik vind 'm juist te handig voor je. Ik denk dat je een tafel zoekt dat wat meer bij de kraan past. Met de poten in het midden of zo, zodat je alleen aan de hoeken kunt zitten.quote:
deze spleet is niet zo functioneel hoorquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
spleten hoeven ook niet mooi te zijn, gewoon functioneel
Als het werkt voor mensen dan is dat super natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh naja die van mij is in november al geleverd en heeft al wat km's dr op zitten. Met dank aan dat ding heb ik van nov-april zo'n 10-15k stappen per dag gezet. En nu is t mooier weer en staat ie eigenlijk in de weg in de woonkamer
een mier ook nietquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
kruimels in je spleet zijn geen aanrader
IT'S HAPPENING!!! OMGGGG!quote:Bookmakers songfestival zijn plots helemaal om: Claude knalt top drie in
"Waar komt die chocolademelk ineens vandaan?”quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt fijn als je dan je theekopje hebt gepakt en een tijdje niets doorhebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |