En wat wil jij dan precies opdringen als je een foto van een nieuwe LP post of de inhoud van je koelkast?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat ik het idee heb dat mensen dat mij mij op willen dringen
Dring me dat eens niet zo op.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik houd van koken daar laat ik vaak fotoos van zien
klopt. diezelfde foto deel je ook in het wat eten we topic. en in beide gevallen is het een joekel van een fotoquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja en wat voor foto'squote:Op woensdag 14 mei 2025 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat mensen dat wel interessant vindenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat wil jij dan precies opdringen als je een foto van een nieuwe LP post of de inhoud van je koelkast?
Waarschijnlijk plebs thuisbezorgd voer.quote:
Neuhquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk dat mensen dat wel interessant vinden
Harder denken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ohja en slim, want dat kattenbeest weet dat bezoek altijd wel terugknuffeltquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jouw kat? knuffelig? neeeeeeeeeee joh
niet dat die harige draak hier mij ooit met rust laat
okquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen gewoon lekker moet posten waar hij of zij zelf zin in heeft. Mits binnen de regels uiteraard.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
ik vind het in elk geval leuk te lezen hoe fles het heeft op zn boottochtje
Dat vind ik ook storendquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. diezelfde foto deel je ook in het wat eten we topic. en in beide gevallen is het een joekel van een foto
jij dringt mij standaard een foto van 4000 bij 3000 op.
oke maar dat weet je niet zeker, wat jij doet is dingen afkeuren waarbij mensen al hebben laten weten dat ze er van genieten. Laat die mensen met rust joh, of je moet als zuurpruim door het leven willen dan vooral doorgaanquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
welke categorie?quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk plebs thuisbezorgd voer.Ik kom doodop terug uit m'n tuin, en m'n moeder is ook moe. Dus niemand voelt zich geroepen om te koken.
nouja, positiviteit om willen draaien naar iets negatiefs vinden de meeste mensen niet zo leuk volgens mij. Of wel, dan is dit niet mijn plekquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen gewoon lekker moet posten waar hij of zij zelf zin in heeft. Mits binnen de regels uiteraard.
fluffy is deze week heel erg zoekende naar wat hij fijn vindt nu want hij vindt het maar warm en dat is stomquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja en slim, want dat kattenbeest weet dat bezoek altijd wel terugknuffelt
Laten ze je ook niet met rust in de zomer? Dat gaat hier soms nog wel, dan hebben we het allemaal te warm
[..]
ok
okay dat accepteer ik verderquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook storend
[..]
oke maar dat weet je niet zeker, wat jij doet is dingen afkeuren waarbij mensen al hebben laten weten dat ze er van genieten. Laat die mensen met rust joh, of je moet als zuurpruim door het leven willen dan vooral doorgaan![]()
oh, ja eensquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Ook niet iedereen hier vindt het waarschijnlijk interessant om mijn kat de hele tijd te zien maar dan moeten mensen maar lekker een post verder scrollen.
de stroom is op bij julliequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
ik word ook gestoord van de netbeheerder, nu al de 5e brief in anderhalve maand tijd.
eerste drie brieven een tijdsblok van 2 uur zonder stroom, brief 4 (vandaag) een tijdsblok van 4 uur zonder stroom. En nu eind van de maand gewoon een tijdsblok van 7 tot 17u zonder stroom.
Ja vrienden, het leven van de thuiswerker
Daarom batterij kopenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
ik word ook gestoord van de netbeheerder, nu al de 5e brief in anderhalve maand tijd.
eerste drie brieven een tijdsblok van 2 uur zonder stroom, brief 4 (vandaag) een tijdsblok van 4 uur zonder stroom. En nu eind van de maand gewoon een tijdsblok van 7 tot 17u zonder stroom.
Ja vrienden, het leven van de thuiswerker
als ze nu ergens melden welke werkzaamheden ze mee bezig zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |