De Russen zekerquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat deed ik niet, dat deed iemand anders!
Ik was er snel klaar mee iigquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zei je? Dat de sociale norm kan bepalen of jij wel of niet een man bent?Hoe werkt zoiets, als je naar een ander land gaat waar die norm weer anders is; ben je dan ineens wel weer een man
Jij begon over grmblquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat deed ik niet, dat deed iemand anders!
Ik mentionde hem niet eensquote:
Die zijn de schuld van alles.quote:
zou ik ook zijn, zo iemand zou echt niet bij mij passenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was er snel klaar mee iig
Heb weinig met honden, iets meer met katten, maar voor konijnen heb ik altijd een zwak gehad.
jeetje op vakantie ook al dat thuisbezorgd plebs voerquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza met extra jalapeno en een colaatje. Nog geen 20 eurie. Zo kan het natuurlijk ook.
zeiksnor #2quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje op vakantie ook al dat thuisbezorgd plebs voer
Konijnen zijn zo knuffelbaarquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou ik ook zijn, zo iemand zou echt niet bij mij passen(en ik dus ook niet bij de ander)
Hondenkatten
konijnen
dieren
![]()
Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van katten
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Konijnen zijn zo knuffelbaar
Ja, andere dieren ook
dat jij ophoudt met je gezeik willen we zien, jeetje johquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
mooie pics van de natuur willen we zien
Beetje duur hèquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza met extra jalapeno en een colaatje. Nog geen 20 eurie. Zo kan het natuurlijk ook.
omdat ik het idee heb dat mensen dat mij mij op willen dringenquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat jij ophoudt met je gezeik willen we zien, jeetje johje bent redelijk vaak negatief aan het doen over dingen waar mensen van genieten, waarom wil en doe je dat
![]()
'ik geniet lekker van een pizza'quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
omdat ik het idee heb dat mensen dat mij mij op willen dringen
jouw kat? knuffelig? neeeeeeeeeee johquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]Ze winnen het niet van mijn huidige katten, die zijn overdreven knuffelig. Soms ook echt iets te
maar vind dieren lastig te vergelijken, een hond/kat/konijn/hamster zijn totaal anders. Als ik een kat wil moet je niet met een konijn aankomen en vice versa zeg maar
ik houd van koken daar laat ik vaak fotoos van zienquote:Op woensdag 14 mei 2025 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'ik geniet lekker van een pizza'
karzak 'HEUEEUEHEHE PLEBS PIZZA HOEZOZO'
'ik vind het leuk om foto's te maken'
'HEUEUEUE HOEZO FOTOGRAFIE IS MAAR EEN ONZIN HOBBY'
etc etc etc
wie legt jou wat precies op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |