Niet? Ik vind het echt geweldig om naar te kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er heel veel gelukkiger van ga worden.
Ik ga ook finale kijken denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah joh. Is lachen toch? Ik ga de finale wel kijken. Of ik morgenavond ga kijken ligt er een beetje aan hoe dood ik ben na werk en therapie.
Ja, soms kijk ik wel voor de humor en de puntentelling.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah joh. Is lachen toch? Ik ga de finale wel kijken. Of ik morgenavond ga kijken ligt er een beetje aan hoe dood ik ben na werk en therapie.
Die meets waren legendarischquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
Qua ESF ben ik omgegaan van "kijkt er liever niet naar" naar "kijkt er ironisch naar" naar "vindt het oprecht leuk"
De hysterische ESF meets in een cafe in Rotterdam onder leiding van @:Greys hielpen ook wel.
Ja, maar om nou die liedjes te gaan luisteren gaat me ook weer wat ver.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het echt geweldig om naar te kijkennet een grote comedyshow maar dan serieus, dat is toch fantastisch
er gebeuren zulke rare dingen
dronder ook?quote:
zaterdag zet ik de TV wel aan met geluid. de dinsdag en donderdag zie ik geen meerwaarde van het kijken inquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar om nou die liedjes te gaan luisteren gaat me ook weer wat ver.
Nee, maar collega is aan de drank gegaan en ik weet dat ze daar niet tegen kan, dus misschien moet ik er op een baggagetrolley parkerer straks als we naar de gate moetenquote:
Bovenuit.quote:
Ja het is echt nog een broekiequote:Op woensdag 14 mei 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Vroeg me na Claude gezien te hebben wel af hoe oud die knul is, 21 joh. Waaaaaaaaat![]()
zo jong, dat vind ik wel extra leuk voor hem
Nee ik lig onderuitquote:
He’s a genius!quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Vroeg me na Claude gezien te hebben wel af hoe oud die knul is, 21 joh. Waaaaaaaaat![]()
Oh shit. Das best jong.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |