quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Waar komt die chocolademelk ineens vandaan?”
*doet hysterisch meequote:
100% mee eens, maar ik loop in de donkere regenachtige maanden gewoon niet zo chill buiten als vrouw. Ik kies dan toch liever voor safe binnen met een serietje aan eigenlijk.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het werkt voor mensen dan is dat super natuurlijkik heb zelf een grote voorkeur om buiten te lopen maarja, dan is 10 - 15k per dag wel een iets grotere uitdaging ivm tijd
Ik heb gister op mijn mobiel even gekeken vanaf 22.15quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*doet hysterisch mee
Goed dat je het zegt, ik ga even naar zn optreden kijken brb. Heb jij het gezien?
Weer zo eentje die jaloers isquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist te handig voor je. Ik denk dat je een tafel zoekt dat wat meer bij de kraan past. Met de poten in het midden of zo, zodat je alleen aan de hoeken kunt zitten.
Eeuhm, nee, dat probeer ik te vermijden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*doet hysterisch mee
Goed dat je het zegt, ik ga even naar zn optreden kijken brb. Heb jij het gezien?
zachtjesquote:
quote:
quote:
Oh die reden is wel jammerquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:24 schreef Puala het volgende:
[..]
100% mee eens, maar ik loop in de donkere regenachtige maanden gewoon niet zo chill buiten als vrouw. Ik kies dan toch liever voor safe binnen met een serietje aan eigenlijk.
Ik zag nog een late like van jou voorbij komen en dacht toen ' huh?!!?!' maar dit was de redenquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister op mijn mobiel even gekeken vanaf 22.15
Toen Claude klaar was dacht ik "oh dat deed ie leuk” en daarna als een blok in slaap gevallen
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, nee, dat probeer ik te vermijden.
Ik eet altijd vroegquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik zag nog een late like van jou voorbij komen en dacht toen ' huh?!!?!' maar dit was de reden
Achteruit.quote:
links achteruit inparkerend.quote:
Ah joh. Is lachen toch? Ik ga de finale wel kijken. Of ik morgenavond ga kijken ligt er een beetje aan hoe dood ik ben na werk en therapie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er heel veel gelukkiger van ga worden.
Zonder hulpmiddelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |