ik heb nog minder conditie dan een visstick dus neequote:
oh huh, is dat zo? Bij mijn tuin komen die dingen tijdens schemering massaal te voor schijn, daarvoor ben je safequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
's nachts valt dat dus wel mee.. daar heb je overdag meer last van
quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben fan!!!
ik kom hem wel jatten zodra je hem hebt
wauwwwwquote:
Plebs.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Thuis. Dood. Pfff.
Eten wordt een hamburger en uienringen.
Ik mis Bookdepository.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:33 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb 0 boeken gekocht. De prijs van tweedehands boeken is flink gestegen ineens.
met schemering wel ja.. maar ik was er middernacht dus nog wat later, ik had praktisch geen ongedierte vliegen, een paar kleine vliegjes misschienquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh huh, is dat zo? Bij mijn tuin komen die dingen tijdens schemering massaal te voor schijn, daarvoor ben je safe
Oh, dat lijkt snel?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Thuis. Dood. Pfff.
Eten wordt een hamburger en uienringen.
Wel andere leuke dingetjes gekocht?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:33 schreef CherryLips het volgende:
En ik heb 0 boeken gekocht. De prijs van tweedehands boeken is flink gestegen ineens.
Ohhhh, gaan ze na schemering weer weg?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
met schemering wel ja.. maar ik was er middernacht dus nog wat later, ik had praktisch geen ongedierte vliegen, een paar kleine vliegjes misschien
HMV is terug. Veel boeken "2 voor 9 pond". Ik dacht "kom later wel terug want ik ga niet de hele dag met die boeken sjouwen". We kwamen niet terug.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis Bookdepository.
Niet tweedehands. Maar
Zal niet zulke grote stappen zettenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog minder conditie dan een visstick dus nee
ik denk het maar: N=1quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, gaan ze na schemering weer weg?dat is wel goed om te weten
quote:Of misschien ga je op de fiets te snel voor die beestjes, ZOEFFFF
HUPHUP, GAANquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Pas 3 km op de teller. Ik moet eigenlijk nog een rondje lopen maar ik heb geen zin meer
Ja maarquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:33 schreef CherryLips het volgende:
We zijn iets meer dan een half uur verder, maar ik zat al even in het OV toen ik dat postte.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt snel?of zijn we ondertussen uren verder
Ik was de hele dag met boeken gaan sjouwenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
HMV is terug. Veel boeken "2 voor 9 pond". Ik dacht "kom later wel terug want ik ga niet de hele dag met die boeken sjouwen". We kwamen niet terug.
Hmmm, ga het binnenkort ook eens uitproberen. Nee niet door middernacht door de polder te fietsenquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk het maar: N=1
[..]
ik heb geen ebike, speedpedelec, of soort gelijk apparaat, gewoon een ouderwetse 7 versnellingen fiets
maar je gaat nu weer terug? En je ging toen heen? Of huhhhhhhh *kijkt moeilijkquote:Op woensdag 14 mei 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn iets meer dan een half uur verder, maar ik zat al even in het OV toen ik dat postte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |