Pakje per dag roken is duurderquote:Op maandag 19 mei 2025 16:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat jij gebruikt zal ook niet goedkoop zijn
Onze Suzuki alto had dat in die tijd allemaal niet hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds wanneer is cruise control, airco en mistlampen "echt heel erg luxe"? Dat had mijn eerste, goedkope hok uit 2002 ook allemaal.
Verder weet ik niet hoe de nieuwere Swifts zijn, maar m'n ma had er eentje uit 2009. Dat was echt een leuk karretje, met 100pk op 975kg ook best vlot. Ging lekker de bocht door en schakelde superstrak. Veel plezier met dat wagentje beleefd.
En die Alto was al "echt heel erg luxe"quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:49 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Onze Suzuki alto had dat in die tijd allemaal niet hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik kan me hier moeilijk een voorstelling van maken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:49 schreef pedaalemmerzak het volgende:
En inderdaad heerlijk om keihard door de bocht te scheuren hiermee. D
Vind je ?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:20 schreef r_one het volgende:
[..]
En die Alto was al "echt heel erg luxe"
vergeleken met een T-Ford
![]()
Als je een notoire hardrijder bent valt mijn rijstijl reuze mee, maar mijn vader zou flauwvallen denk ik als ik met 100 een bocht doorga met vmax 70quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik kan me hier moeilijk een voorstelling van maken.
Aan de andere kant ook wel, maar ik denk niet dat de gemiddelde automobilist dat zo ziet.
Enne.... vergeet je niet te spiegelen als je zo keihard een bocht door scheurt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |