Ik moest denken aan een scene uit de film Tampopo. Waarbij een groep Japanse dames in een restaurant les krijgt in westerse dinner etiquette. En belangrijk, stilletjes eten! Niet je spaghetti slurpen!quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zei ook
En ja cultuur, maar een beetje aanpassen mag wel.
Ja. Ergens anders gaan zitten is zo raar want alleen wij twee zijn hier en ze is mijn gast in de loungequote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ze het van zichzelf? Zo ja, ergens anders gaan zitten. Indien nee, deel het vriendelijk mee
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met een italiaanse salade![]()
en de restjes rendang van de week, maar dat was meer een voorgerecht met een halve aardappel en een beetje broccoli
Zeg je DHL dan zeg je super handigquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:29 schreef gianni61 het volgende:
DHL stuurt mijn pakketje niet naar de pakketautomaat die op de route naar huis ligt, maar naar een andere automaat waar voor ik een kwartier moet om rijden.
Super handig
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Ergens anders gaan zitten is zo raar want alleen wij twee zijn hier en ze is mijn gast in de lounge![]()
Ken je de scetch waar een groep Indische mensen iets probeert te bestellen in een Brits restaurant en opscheppen over hoe 'bland' eten ze aankunnen?
'ik moet naar de wc'quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Sommige mensen eten heel luidruchtig. Kan daar niet zo goed tegen, soms ga ik dan zelf ook maar snel eten, zodat ik andere mensen niet hoor eten
Ik heb er 'heb zin om haar door het rasm te gooien' last van. Maar ik heb nu een noise cancelling koptelefoon opquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeg je DHL dan zeg je super handig
[..]Dat zou wel een beetje apart zijn maar apart kan gewoon
Ik weet niet hoeveel last je er van hebt, ik walg van smekken/met open mond eten/dingen, dat trekt mijn lichaam niet
.
Is de kwelling ondertussen afgelopen?
En nee, of misschien wel maar gaat geen belletje
ESN is wel goeie, je wil er een die goed oplostquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker fushion
Van die bij elkaar geraapte lunches met van alles zijn wel de beste. En met veel groente want veel eten
ik had gisteren 20% eiwiten ga straks die limonades kopen want dat gaat wel heel veel helpen. Ga wel eigenwijs doen en een goedkopere variant kopen
Niet zo leuk als een nieuwe hond, maar vooruitquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe fiets gezien
Ik moet hem nog wel kopen maar dit is mijn nieuwe fiets
[ afbeelding ]
Isnt she looooveeeelyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle Chinezen terug naar china!quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:17 schreef Fogel het volgende:
Over lunch gesproken... zit hier nu met een Chinese collega opgescheept die al 20+ jaar in een beschaafd land woont maar nog steeds als een malloot smekt tijdens het eten, en vooral ook tot een kwartier na het eten. Help!
Wtf is dat?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Voelde me al zo licht vanmorgen!quote:Op woensdag 14 mei 2025 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
worden die gemaakt van @:kaneelstokje +s ?
.. En dat is niet apart?quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb er 'heb zin om haar door het rasm te gooien' last van. Maar ik heb nu een noise cancelling koptelefoon op
ja ga wel even reviews kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2025 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ESN is wel goeie, je wil er een die goed oplost
quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zo leuk als een nieuwe hond, maar vooruit
Netjes, netjes.quote:Op woensdag 14 mei 2025 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()