Outsider?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
We zijn gevaarlijke outsider voor de winst geworden.
Iedereen haat België, zou je denken.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef d_elise het volgende:
Wat leuk en wat gun ik Claude dit![]()
Al neem ik dit nu met een hele grote korrel zout na de exit van België gister
Het zou een enorme stunt zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
We zijn gevaarlijke outsider voor de winst geworden.
Eerlijk gezegd, de staging was erg goed gedaan, maar de looks en de zang voelde voor mij erg plastic, zelfs de hoge noten. Dus.... Ik snap wel waarom het niet door is.Van andere nummers die wél door zijn, snap ik het evengoed niet, hoor. Het was een beetje een tombola, heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen haat België, zou je denken.
Nou het gekke was dat de Belgen bij de bookmakers wel vrij laag stonden om door te gaan naar de finale, dus in zoverre hadden ze wel goed gezien dat het een beetje een hit or miss act zou zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef d_elise het volgende:
Wat leuk en wat gun ik Claude dit![]()
Al neem ik dit nu met een hele grote korrel zout na de exit van België gister
Iets van 85% kans op kwalificatie hadden ze. Dat is toch wel vrij veel. (al is zo'n percentage natuurlijk volledig uit de lucht gegrepen, maar ja... in Eurovisieland gelden de bookmakers als exacte wetenschap)quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou het gekke was dat de Belgen bij de bookmakers wel vrij laag stonden om door te gaan naar de finale, dus in zoverre hadden ze wel goed gezien dat het een beetje een hit or miss act zou zijn.
In de laatste paar dagen is dat nog enorm gestegen, maar ze stonden een hele tijd 9de voor de eerste halve finale met 'maar' rond de 70% kans.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iets van 85% kans op kwalificatie hadden ze. Dat is toch wel vrij veel. (al is zo'n percentage natuurlijk volledig uit de lucht gegrepen, maar ja... in Eurovisieland gelden de bookmakers als exacte wetenschap)
Wij krijgen naast stemmen voor Claude zelf, ook nog allemaal sympathy votes, na Het Onrecht van vorig jaar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:21 schreef Em31 het volgende:
Dan zou Zweden moeten tegenvallen bij de jury en Oostenrijk bij het publiek, dan zou het per ongeluk kunnen.
Al kan ik niet zo goed inschatten of wij het wel echt goed gaan doen in de televote.
Ik krijg ook het idee dat Zweden bij de televote wel eens kan tegenvallen, het lijkt de casual kijker toch wat tegen te vallen voor een topfavoriet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:52 schreef Nexum het volgende:
Het zou me niet verbazen als we i.i.g. dichtbij de winst komen. Of het echt gaat gebeuren durf ik niet te zeggen. Maar ik denk wel dat Zweden lager gaat uitvallen bij de jury dan men denkt waardoor de televote niet meer kan bijbenen.
Het is ook niet zo dat het nu ineens helemaal wegloopt in de odds ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik krijg ook het idee dat Zweden bij de televote wel eens kan tegenvallen, het lijkt de casual kijker toch wat tegen te vallen voor een topfavoriet.
Ook niet vergeten dat de bookmakers vorig jaar verkeerd zaten met de winnaar.
Ze worden nu ook overal zo zeer opgevoerd als topfavoriet dat je met een andere blik gaat kijken... in Melfest waren ze de underdog, die rol ligt hen goed. Maar als je nu denkt naar een Eurovisiewinnaar te kijken valt het misschien een beetje tegen, die uitstraling hebben ze helemaal niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik krijg ook het idee dat Zweden bij de televote wel eens kan tegenvallen, het lijkt de casual kijker toch wat tegen te vallen voor een topfavoriet.
Ik ben benieuwd naar de Spotify-cijfers morgen. Tommy Cash en KAJ zullen het ongetwijfeld beter doen, maar ik verwacht Claude toch wel op de 3e plek.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:21 schreef Em31 het volgende:
Dan zou Zweden moeten tegenvallen bij de jury en Oostenrijk bij het publiek, dan zou het per ongeluk kunnen.
Al kan ik niet zo goed inschatten of wij het wel echt goed gaan doen in de televote.
Superlief weer!quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:47 schreef summer52 het volgende:
Met een speciale boodschap voor @:Greys en @:Cee![]()
Bekijk deze YouTube-video
ROTTERDAM 2026quote:
#nogsteedsboos.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij krijgen naast stemmen voor Claude zelf, ook nog allemaal sympathy votes, na Het Onrecht van vorig jaar.
Frankrijk kan je afschrijven voor de winst. Dus dan hou je over Zweden met wij en Oostenrijk als outsiders.quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:01 schreef d_elise het volgende:
Ook wel benieuwd of het te maken heeft met Frankrijk dat ietwat tegenvalt volgens de repetitie reviews. Maar misschien is dat nog te vroeg om daar wat over te zeggen. Ik had deze opmars niet meer verwacht na afgelopen week eerlijk gezegd, heel leukToch fijn om er goed voor te staan tegen de tijd dat de RO gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |