quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:51 schreef Greys het volgende:
Heel raar dit.
Normaal konden we de artiesten zelf een balletje met een papiertje van 1e helft of 2e helft of producers choice zien grabbelen.
Ook weer minder transparant dus.
Vind ik ook een beetje vreemd dit. Klopt dit wel?quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:53 schreef Momo het volgende:
Hebben ze meer producers choice erin gestopt dit jaar?
Ik vertrouw ze ook voor geen meter Dave!quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:54 schreef Dave het volgende:
Waarom überhaupt nog loten, je wordt sowieso wel genaaid.
Toch zeeer benieuwd wat de Zweedse producer gaat beslissen over de running order #WCEendquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje vreemd dit. Klopt dit wel?
Zo ja, dan graag NL ergens een beetje achterin. Claude voor de shock win
Owh god, producers choicequote:
Gaat sowieso ongemakkelijk zijn als ze Zweden op goede plek neerzetten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:03 schreef Fleischmeister het volgende:
Nou kom op als goedmakertje voor dat achterlijke gedoe afgelopen jaar toch ergens laat in de running mag ik hopen?
Ook PC, net als Oekraine en Israel die toen ook voor de bus werden gegooid.quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:07 schreef grazz het volgende:
Wat had NL vorig jaar? Ook PC? Of wel 1e helft geloot?
Portugal:quote:Op woensdag 14 mei 2025 01:14 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gezichten![]()
Dit was wel een mooi moment.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:58 schreef Em31 het volgende:
Zei Cornald trouwens iets over dat lijstje waar ze Joost uit hadden gelaten? Ik was in de reclame even naar de BBC gegaan.
Nee, dat was onze eigen Fok! Cornald, @Greysquote:Op woensdag 14 mei 2025 00:58 schreef Em31 het volgende:
Zei Cornald trouwens iets over dat lijstje waar ze Joost uit hadden gelaten? Ik was in de reclame even naar de BBC gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |