Het leek nergens op.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrast me niet dat vader en zoon slordig werk afleveren
Ben er ook weer..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg stress van die wiebel steigers
Misschien krijgen ze bonuspunten voor elk bot dat ze brekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben er ook weer..![]()
Net dat gezien, jemigdepemig, met twee boomers op die wiebelende steiger met die voor hun doen best zware gipsplaat.
Naar Amsterdam, is al het geld gelijk op.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ik heb geen medelijden met Marit en Roelie hoor. Hadden ze maar een taxi in moeten huren voor die vloer. Stelletje losers
Die hadden al een dag nodig om alle tering zooi op te ruimen. Zo belangrijk een beetje netjes en geordend werken, scheelt heel veel tijd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verrast me niet dat vader en zoon slordig werk afleveren
Jep en welke chauffeur wil die lading meenemenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar Amsterdam, is al het geld gelijk op.
Ja... maar we hebben het huis van die vader gezien in aflevering éénquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden al een dag nodig om alle tering zooi op te ruimen. Zo belangrijk een beetje netjes en geordend werken, scheelt heel veel tijd.
Ze proberen modern en gehaaid over te komenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
Wat is dat nu weer voor een jut&jul stel stylisten, allemachtig!
Je kon daar niet eens een tweepersoonsbed kwijt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden al een dag nodig om alle tering zooi op te ruimen. Zo belangrijk een beetje netjes en geordend werken, scheelt heel veel tijd.
Ik zat echt te denken: "huh, heb ik soms een nieuwsbericht gemist dat er 2 deelnemers van Het Blok van een steiger zijn gevallen, dit gaat toch niet goed komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze bonuspunten voor elk bot dat ze breken
Ze solliciteren er iig wel naar![]()
Doodeng dat ding
Hoge plafonds zijn toch ook gewoon mooi?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Dus kennelijk in de ene ruimte wel het balkenplafond behouden en in de andere gewoon gipsplaat tegen de balken aan. Alleen dat klopt al niet, want een heidens karwei om dat verlaagde plafond erin te krijgen, geen een stel dat zien doen.
Hahah excuusquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zat echt te denken: "huh, heb ik soms een nieuwsbericht gemist dat er 2 deelnemers van Het Blok van een steiger zijn gevallen, dit gaat toch niet goed komen?"
Eén app. heeft geen balkenplafond. Die is geloof ik van Chris.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Dus kennelijk in de ene ruimte wel het balkenplafond behouden en in de andere gewoon gipsplaat tegen de balken aan. Alleen dat klopt al niet, want een heidens karwei om dat verlaagde plafond erin te krijgen, geen een stel dat zien doen.
Kon ik niet echt goed zien, omdat er niks in stond. Maar ik vind alle slaapkamers echt heel klein. Als je bijv. 2 meter bent, hoe kun je daar dan in slapen??quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe vonden jullie de grootte van de kamer van Chris?
Ja. Bed past ook nauwelijks.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kon ik niet echt goed zien, omdat er niks in stond. Maar ik vind alle slaapkamers echt heel klein. Als je bijv. 2 meter bent, hoe kun je daar dan in slapen??
Die appartementjes zijn allemaal tussen de 70~80m˛quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kon ik niet echt goed zien, omdat er niks in stond. Maar ik vind alle slaapkamers echt heel klein. Als je bijv. 2 meter bent, hoe kun je daar dan in slapen??
Dat is zo. En mooie hoge ramen is ook.... uh, mooi. Maar het vreet energie. En ik vind de verhouding in zo'n kleine kamer wat raar...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoge plafonds zijn toch ook gewoon mooi?
Al kan het een kleine kamer wel extra klein maken... of juist niet... geen verstand van
Dat laatste bedoel ik iddquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is zo. En mooie hoge ramen is ook.... uh, mooi. Maar het vreet energie. En ik vind de verhouding in zo'n kleine kamer wat raar...
Komt natuurlijk ook omdat ze van het hele project de kosten van de Amsterdamse styliste nog moeten betalen. Ja ok, dat begrijp ik wel dan...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die appartementjes zijn allemaal tussen de 70~80m˛
Dan heb je kleine kamers
Ik ben de draad idd kwijt qua plafondsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Bij Marit en Roelie hangen de uitlijnblokjes voor het plafond ook al klaar. Ik dacht dat het beneden wel monumentaal was en dan bij de bovenverdieping niet? (Of andersom)quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eén app. heeft geen balkenplafond. Die is geloof ik van Chris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |