Dat was niet bewust. Daar hebben ze te weinig verstand van klussen voor. Ze weten niet eens hoe dat werkt met groepen..quote:
Naomi lichtte het toch toe?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat was niet bewust. Daar hebben ze te weinig verstand van klussen voor. Ze weten niet eens hoe dat werkt met groepen..
Welke stijl? Er was toch ook niets te zien?! Al hebben hun met die kamer ook het minste inbreng.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:26 schreef Meke het volgende:
Wel raar dat sommige mensen meer feedback krijgen dan anderen. Faisel en Chris hadden het ook niet af, maar kregen wel feedback op hun drukke vloer en niet-passende muur, maar nu krijgen de kunstenaars niets te horen over hun stijl
Hij voegt echt niets toe.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik denk dat ik die Dennis ook gelijk meepak![]()
Met z'n: "ja, jongens, tandje erbij he"
Ja, maar als zoiets gebeurt en je wordt erop gewezen dan zeg je toch sorry?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat was niet bewust. Daar hebben ze te weinig verstand van klussen voor. Ze weten niet eens hoe dat werkt met groepen..
Ja natuurlijk, op die manier wel. Maar dat is geen saboteren, dat is gewoon dommigheid.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar als zoiets gebeurt en je wordt erop gewezen dan zeg je toch sorry?
Er zal gerust wel wat gezegd zijn over het stroomgebruik, en dat ze geen sorry hebben gezegd is een aannamequote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar als zoiets gebeurt en je wordt erop gewezen dan zeg je toch sorry?
We reageren hier allemaal op wat we zien. Er zal wel meer in en uit beeld gehouden worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal gerust wel wat gezegd zijn over het stroomgebruik, en dat ze geen sorry hebben gezegd is een aanname
Schril contrast met de reclame van het Diabetes Fonds voor Diabetes Type 2.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hebbie Dennis weer met z'n gore vreettroep
Ik zou het zo formuleren: "het was niet de schuld van Heidy, maar wel haar verantwoordelijkheid"quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zal gerust wel wat gezegd zijn over het stroomgebruik, en dat ze geen sorry hebben gezegd is een aanname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Haha goed gezienquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:43 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Schril contrast met de reclame van het Diabetes Fonds voor Diabetes Type 2.
Ja precies...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:43 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Schril contrast met de reclame van het Diabetes Fonds voor Diabetes Type 2.
Assertief.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe vonden jullie Marit trouwens toen ze die vloer en een lampje of zo (?) niet op tijd bezorgd kreeg?
Ik kan dat soort dingen niet, maar zij haalt er wel voordeel uit d.m.v. korting.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoe vonden jullie Marit trouwens toen ze die vloer en een lampje of zo (?) niet op tijd bezorgd kreeg?
Missie gedoemd te falen iddquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze hadden een week erbij moeten hebben, dit is te dol.
Lekker dramatische televisie waarbij wij heerlijk in een af en gezellig huis toekijken hoe zij hard werken en stressen en ruzie makenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En nu halen ze het nooit meer in. Dus…
Moeten ze personeel gaan inhuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik heb geen medelijden met Marit en Roelie hoor. Hadden ze maar een taxi in moeten huren voor die vloer. Stelletje losersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, want iedereen (op 2 koppels na) gaat ook nog eens kut slapen...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe vonden jullie de grootte van de kamer van Chris?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, want iedereen (op 2 koppels na) gaat ook nog eens kut slapen...
Met een taxi een vloer ophalen vond ik een vindingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ik heb geen medelijden met Marit en Roelie hoor. Hadden ze maar een taxi in moeten huren voor die vloer. Stelletje losers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |