Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
Had meer van je verwacht @:klaasweetalles dit topic stelt teleur met louter plaatjes en geen analyses of wat dan ook.
Jij bent echt een uilskuiken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:26 schreef Nober het volgende:
Laat het eerst maar eens zien bij Marokko en Equatoriaal Guinee want momenteel heeft ie alles te danken aan Frenkie.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:26 schreef Nober het volgende:
Laat het eerst maar eens zien bij Marokko en Equatoriaal Guinee want momenteel heeft ie alles te danken aan Frenkie.
Ik vind hem juist best cool. Wat staat je tegen? Het menneke is 17. Ik geef het je te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:30 schreef Näsenbar het volgende:
Je kan er niet omheen dat het een goede speler zit, maar ik vind het nu al een irritant ventje. En dan moeten we daar nog 20 jaar mee doen.
Pas 17 en nu al zulke sterallures.quote:Op donderdag 19 juni 2025 07:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind hem juist best cool. Wat staat je tegen? Het menneke is 17. Ik geef het je te doen.
Opgebrand voor zijn 20ste.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:30 schreef Näsenbar het volgende:
Je kan er niet omheen dat het een goede speler zit, maar ik vind het nu al een irritant ventje. En dan moeten we daar nog 20 jaar mee doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |