Oh ik ging twijfelen of ik wat in mijn ogen had zitten ineens.quote:
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de Belg haalt Oekraïne de finale ook wel als ze een slak sturen met een dom hoedje op
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de Belg haalt Oekraïne de finale ook wel als ze een slak sturen met een dom hoedje op
Ja je weet hoe dat gaat met ESF, slecht goed slecht goed, nu Oekraine...Wat een warsong, die mag wel winnen!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je was net nog weggezapt.
Make up your mind!
oh shit had even niet door dat ze nu de big 5 daadwerkelijk laten zien... mijn excuses, nou ja laten we zeggen dat dit laag in het tweede rijtje gaat eindigen zaterdagquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet want Spanje staat altijd in de finale.
Ik zou op de slak stemmenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:37 schreef Fretwork het volgende:
Deze zanger lijkt erg op de gast op onze school die z'n profielwerkstuk over vooroordelen deed
Net of je op VHS zit te kijkenquote:
Die was al aan gort voor de acts startten.quote:
Oh, het is blijkbaar Engelsquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:38 schreef matthijst het volgende:
Had Trumpie met z'n 300 miljard niet ook een paar leraren Engels die kant op kunnen sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |