Ik kom er eigenlijk zelden, hooguit 3 keer per jaarquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker wat een genot om zo dicht bij de zee te wonen.
Dat is vaak zo. Ik heb op de veluwe gewoond, maar kwam nooit in de natuur daar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk zelden, hooguit 3 keer per jaar
Ja das pas in 2026 klaar. Is nieuwbouw projectquote:Op woensdag 14 mei 2025 06:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders gekocht had?
Komt dat erbij in je vastgoedportefeuille? Of gaat ie penthouse in Rotterdam in de verkoop?quote:Op woensdag 14 mei 2025 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das pas in 2026 klaar. Is nieuwbouw project
Gelukkig woon je er wat dichterbij dan voorheenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou lekker voor Jan Lul naar kantoor Rotterdam gereden vandaag. Ze waren vergeten te melden dat het nog steeds dicht was vanwege lekkage. Dus nu maar thuiswerken.
Ja en geen files terug. Dat scheelde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gelukkig woon je er wat dichterbij dan voorheen
Niet eens naar mij gezwaaid?quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou lekker voor Jan Lul naar kantoor Rotterdam gereden vandaag. Ze waren vergeten te melden dat het nog steeds dicht was vanwege lekkage. Dus nu maar thuiswerken.
Het is geen penthouse….. maar 20 mei komt er een Makelaar. Ben benieuwdquote:Op woensdag 14 mei 2025 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt dat erbij in je vastgoedportefeuille? Of gaat ie penthouse in Rotterdam in de verkoop?
Honderd miljoen miljard euro!quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is geen penthouse….. maar 20 mei komt er een Makelaar. Ben benieuwd
Tuurlijk welquote:
Hey man!quote:
Hee! Hoe ist daar? Al een beetje gesetteld?quote:
Ja, inmiddels al een heel eindquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee! Hoe ist daar? Al een beetje gesetteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |