Dat is balen. Dan maar weer inpakken en ruilenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Heb een tafel bij de Ikea gekocht, was haast te groot om in de auto te krijgen, op een hele creatieve manier via de voordeuren in de kofferbak gekregenMaar denk nu toch dat die te klein is
Zal hem morgen eerst eens in elkaar zetten voordat ik conclusies ga trekkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen. Dan maar weer inpakken en ruilen
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal hem morgen eerst eens in elkaar zetten voordat ik conclusies ga trekken
Waarom zou ik meten? Je kunt pas zien of die te klein is als die op zijn plek staatquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.
De maten staan er toch meestal bij?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het ook opmeten voor je hem in elkaar zet.
Ja en dan meet je het uit op de grond dan kan je alwel zien of het te kleien of te groot isquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De maten staan er toch meestal bij?
Weet ik niet, maar anders 'heb je tussen de x en x aantal keer antwoord 'a' dan ben je bladiebla'?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
hele andere vraag, ik wil zo'n quiz maken zoals de tina vroeger had
dus dat je van die vreselijke vragen beantwoord en je dan als uitkomst krijgt je was meeste A dus dan ben je een dromer
ja, snap je wat ik bedoel?
maar dan online zodat de computer zegt wat je bent
maar waar vind ik een site die dat doet? ik kom alleen maar opties tegen waar een vraag leidt tot een antwoord dat waar moet zijn, niet dat ik er een waarde aan kan hangen van dit antwoord is type 1
De nieuwe is een ronde tafel en de huidige een rechthoekige, gaat me er vooral om om te zien of het visueel 'past'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De maten staan er toch meestal bij?
Oehh, welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De nieuwe is een ronde tafel en de huidige een rechthoekige, gaat me er vooral om om te zien of het visueel 'past'
After eight ijsjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Meneertje heeft mijn lekkage gefikst, ik heb weer water!!!!! Dat komt mooi uit want mn regenton is bijna leeg en het is droooooggg
En we hebben een rondje in zn cabrio gereden en een ijsje (after eight natuurlijk) gegeten. Dus blij
Oh was het nog oude voorraad of ontdooid geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond 'm wel van matige kwaliteiter zat één brok ijs-ijs in
Jij sloerie uit de sloppenquote:
Leuk met dat andere kleur onderstel! Rond is wel even anders ja, hopelijk staat het leukquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze https://www.ikea.com/nl/nl/p/mariedamm-tafel-wit-eiken-10515942/
Ik weet het niet maar dat is beetje meh. Er zit er hier nog eentje in de straat, moet die binnenkort ook maar even uitproberen voor een goede vergelijkingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh was het nog oude voorraad of ontdooid geweest
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Tentamenstress deed wat met m'n humeur, maar ik ben weer bij m'n positieven.
Fijn!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Tentamenstress deed wat met m'n humeur, maar ik ben weer bij m'n positieven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Ja ook eerst maar even kijken hoe die staat en niet ook gelijk nieuwe stoelen er bij gehaaldquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Leuk met dat andere kleur onderstel! Rond is wel even anders ja, hopelijk staat het leuk
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fijn!ik denk ook niet dat jij de rare in de kpd sc bent hoor
Maar ben je vanilla of moet alles naar vanille smaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Verstandig. Stoelen bij een ronde tafel vind ik wel wat lastiger dan bij een rechte. Had je al iets op het oog?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook eerst maar even kijken hoe die staat en niet ook gelijk nieuwe stoelen er bij gehaald
Zag ook nog deze staan, maar was niet helemaal overtuigd van het onderstel https://www.ikea.com/nl/n(...)acia-zwart-20593802/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |