Foto werkte niet meer dus nog maar een keer:quote:
Ja ik zag t !quote:Op maandag 31 augustus 2026 23:41 schreef Felagund het volgende:
Vanavond was de eerste aflevering op VRT1 (De Belg).
Vond ik ook. Nooit geweten dat Baskische taal nergens bij hoort en in een soort niemandsland men soms drie talen spreekt, Catalaans, Spaans, Frans.quote:
Het zag er wel kei indrukwekkend uit daar binneninquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:07 schreef usagi414 het volgende:
Wat een prachtige beelden uit de Grotte de La Verna (aflevering 2)
Ik zou toch voor een andere ingang hebben gekozen dan Arnout. Door zo`n smalle opening afdalen![]()
De beelden zijn heel tof in deze serie.
De brievenbus. Nee, dank u.quote:Op dinsdag 8 september 2026 18:07 schreef usagi414 het volgende:
Wat een prachtige beelden uit de Grotte de La Verna (aflevering 2)
Ik zou toch voor een andere ingang hebben gekozen dan Arnout. Door zo`n smalle opening afdalen![]()
De beelden zijn heel tof in deze serie.
Oh, al bijna weer vergeten te kijken!quote:Op dinsdag 22 september 2026 17:17 schreef golfer het volgende:
Aflevering van gisteren bekeken.
Indrukwekkende beelden van de Pyreneeėn met als hoogtepunt heel veel gieren en een grote lammergier die een neergelegd dood schaap binnen no time wegwerkten.
Topquote:Op dinsdag 22 september 2026 19:34 schreef hb64 het volgende:
Vanaf zondag 27 september op NPO 2 en NPO Start door de VPRO.
En die lammergierquote:Op dinsdag 22 september 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Wel indrukwekkend die enorme groep aasgieren, snap je gelijk waar die uitdrukking vandaan komt, haha.
Dat ze die op beeld kregen was fantastisch, hele indrukwekkende vogel.quote:Op dinsdag 22 september 2026 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
En die lammergier
En voor mensen die denken dat ze maar een stukje lopen en rest door productie-team worden gereden of zoiets:
https://www.nieuwsblad.be(...)zwaar/161125931.html
Bijna weer gemist.quote:Op maandag 28 september 2026 21:32 schreef golfer het volgende:
Wij zijn intussen bij de VRT aangeland bij aflevering 5.
Over beren in de Pyreneeėn.
Haha, ik wist niks van die geschiedenis over vervolgde Katharen en van die vrouwen in de grot kreeg ik zowat de slappe lach, hoe zweverig wil je het hebben?quote:Op maandag 28 september 2026 22:20 schreef golfer het volgende:
En over Katharen en zweefteverige vrouwen in een grot.
Zeker waarquote:Op woensdag 30 september 2026 16:21 schreef hondonspain het volgende:
Leuke serie weer en vaak maken Belgen betere programma's weet niet waarom maar TV maken kunnen ze
Dat was mij nog niet opgevallenquote:Op maandag 5 oktober 2026 00:43 schreef spapaars het volgende:
Opvallend wel, de kleur van hun rugzakken veranderen per dag.
Ze hebben soms ook regenhoezen over de rugzakken in het oranje/rood.quote:Op maandag 5 oktober 2026 00:43 schreef spapaars het volgende:
Opvallend wel, de kleur van hun rugzakken veranderen per dag.
Leuk! Je leerde die familie in deze aflevering nog beter kennen dan in Winter vol liefde. Wist niet eens dat opa een motorcrosser was.quote:Op maandag 5 oktober 2026 21:47 schreef golfer het volgende:
Hotel in Andorra is van Winter vol liefde.
Of dat moeder meegedaan heeft aan het songfestivalquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 14:48 schreef Firuze60 het volgende:
Leuk! Je leerde die familie in deze aflevering nog beter kennen dan in Winter vol liefde. Wist niet eens dat opa een motorcrosser was.
Dat was toen wel bekend, ze zong nog even samen met haar zoon een duet. Zag haar kleine echtgenoot dit keer niet in beeld..quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 15:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Of dat moeder meegedaan heeft aan het songfestival
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |