Ik zie gewoon niks maar alles staat wel goed. Misschien komt er wel gewoon niks aanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar eerst zat er weken lang gewoon een error in.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij het bent.Zelfs in kpd ben ik de rare. Dus ik denk dat je wel gelijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ff heel andere vraag maar @Ama waarom ben jij licht oranje roze gekleurd eigenlijk in username?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh die bovenste.Ja de rest ook maar die vind ik zelf het moois.
Omdat ik dat voor de grap vroeg toen ik nog mod was en toen mocht dat voor één dag en nu ben ik dat al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
ff heel andere vraag maar @:Ama waarom ben jij licht oranje roze gekleurd eigenlijk in username?
Dat is eigenlijk best knap van je.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs in kpd ben ik de rare. Dus ik denk dat je wel gelijk hebt.
hahaha owh zo. naja leuk tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor de grap vroeg toen ik nog mod was en toen mocht dat voor één dag en nu ben ik dat al een aantal jaar.
wss heb je het verdient als goeie mod zijndequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep. Ik vind het ook leuk dat ik het nog steeds heb.
Hahahaha ja denk ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
wss heb je het verdient als goeie mod zijnde
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Tattoo op je voet is wel tof, heb ik ook.
Ja, twijfel tussen daar of aan de voorkant op schouderhoogte, maar voet heeft denk ik minder last van gewichtsverandering, ik jojo nog wel eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Sommige artsen....quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
Ugh
Vervangende huisarts reageert
Die wil me eerst zien om mijn klachten te bespreken
Heb ik november nog een heel overzicht gestuurd, lees dat dan
ik kan er niet veel over zeggen want kan me niet herinneren dat ik conflict had met jou ofzo over moderatie. maar wss in andere forum dingen gepost.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, twijfel tussen daar of aan de voorkant op schouderhoogte, maar voet heeft denk ik minder last van gewichtsverandering, ik jojo nog wel eens
Nou die op mijn voet ziet er nog steeds hetzelfde eruit na al die jaren alleen moet hij een keertje bij gekleurd worden. En ik ben in al die jaren ook echt wel aangekomen en afgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja ik heb nu 24 van deze tabletjes of nou ja nu nog 23. Heb er eigenlijk ook normaal weinig last van dus ik hoop dat ik dat doosje uiteindelijk gewoon weg kan tyfen omdat het te lang ligt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige artsen....
Ik had een keer een neuroloog die toegaf dat ze nog nooit van Neurofibromatose had gehoord.. Ik had echt iets van![]()
als ik mijn huisarts bel dan begint het alweer met een zucht. LOL.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn normale huisarts weet dat langskomen een hele onderneming is dus die doet alles gewoon via de mail of even bellen met mij.
Maar ik weet niet hoe lang zij afwezig is
Kun je dat ook niet als antwoord geven, als je dat al niet gedaan hebt...?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn normale huisarts weet dat langskomen een hele onderneming is dus die doet alles gewoon via de mail of even bellen met mij.
Maar ik weet niet hoe lang zij afwezig is
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
als ik mijn huisarts bel dan begint het alweer met een zucht. LOL.
Ik kan niet terugreageren op berichten, alleen een nieuw bericht starten. Maar dat is ook niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat ook niet als antwoord geven, als je dat al niet gedaan hebt...?
tis beetje mijn verleden maar ben er zoveel geweest. en is het alweer hoe gaat het met drinken enzo altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |