Industrieën worden nu kapot gemaakt door grootaandeelhouders. Tegen de tijd dat gebeurt wat jij schetst worden ze gedwongen te gaan innoveren of met maatregelen te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wacht maar tot vele industrieën hier kapot gemaakt zijn door China, dan wordt het vanzelf wel een probleem van iedereen.
Het is niet zo zwart-wit natuurlijk he. De auto is in sommige gevallen vervangbaar en in sommige gevallen niet, zoals situaties die jij schetst. Dat je echt niet zonder auto kan of alles met de auto zou moeten doen is dan wel meer een houding dan een voldongen feit in bepaalde gevallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lekker met 500 kilo aan materiaal en gereedschappen rondfietsen.. Echt in wat voor sprookjeswereld menen sommige mensen te leven zeg.
De weldenkende mensen hebben juist grote problemen doordat de vervuilende industrieën overal in Nederland mogen zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wacht maar tot vele industrieën hier kapot gemaakt zijn door China, dan wordt het vanzelf wel een probleem van iedereen.
De weldenkende mens is er volgens jou dus één van het type 'not in my backyard'.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:08 schreef torentje het volgende:
[..]
De weldenkende mensen hebben juist grote problemen doordat de vervuilende industrieën overal in Nederland mogen zijn.
Het is dus een bevrijding als de vervuilende industrieën hier niet meer zouden zijn. Er zou dan namelijk geen verkeerschaos meer zijn in de verstedelijkte gebieden.
De auto-industrie is toch vervuilend en zorgde er toch voor dat men weldenkende mensen niet gehoorzaamt of om hun mening vraagt?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
De weldenkende mens is er volgens jou dus één van het type 'not in my backyard'.
Ik zie de weldenkende mens toch wel anders dan dat.
(en daarbij had ik het niet per se over vervuilende idustrieen)
Geen idee wat je hier nou mee wil zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:44 schreef torentje het volgende:
[..]
De auto-industrie is toch vervuilend en zorgde er toch voor dat men weldenkende mensen niet gehoorzaamt of om hun mening vraagt?
Wat doe jij op een Nederlandstalig forum als jij niet eens normale Nederlandse begrippen begrijpen kan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier nou mee wil zeggen.
Als jij je eigen opmerking niet wil verduidelijken maar direct met een sneer komt, dan zijn wij klaar. #&%%# maar een eind op.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat doe jij op een Nederlandstalig forum als jij niet eens normale Nederlandse begrippen begrijpen kan?
Wat begrijp jij dan niet aan de opmerking dat de meeste mensen de vervuilende auto-industrie kritiekloos gehoorzamen en niet de weldenkende burgers? Ik zal maar niet zeggen, wat ik denk van mensen die dat niet konden distilleren uit mijn eerste bericht.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij je eigen opmerking niet wil verduidelijken maar direct met een sneer komt, dan zijn wij klaar. #&%%# maar een eind op.
Dat het te laat is weet ik, en dat komt doordat men nooit de weldenkende burgers gehoorzaamde.quote:
nee, de rechtse stemmer zal dat een worst zijn, als je daar last van hebt dan moet je maar harder werken om meer geld te verdienen om ergens op de laatste plekjes te gaan wonen die nog niet vergiftigd zijn... na hem de zondvloed en de rest kan stikkenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:32 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar jij het zal toch wel met mij eens zijn, dat alle mensen wensen dat de lucht en het voedsel en drinken niet giftig zijn? Die wens is dus breed gedragen, of niet soms?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |