quote:
quote:Een gevangenis (of, afhankelijk van de context, penitentiaire inrichting, vroeger ook: tuchthuis of cachot) is een gebouw of gebouwencomplex om gedetineerden een gevangenisstraf uit te laten zitten. De gevangenis heeft in de volksmond veel bijnamen, zoals: bajes, bak, cel, lik, nor, petoet, jilla en traliezicht. In bewaring gesteld zijn heet vaak zitten, brommen of bakken.
Maar daar mag je dan weer niet roken. Ik zou in een eindeloze strafloop terechtkomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:40 schreef Marsenal het volgende:
Zit persoonlijk liever in tibbie! Daar kan je streaming priveleges krijgen.
(TBS voor niet ingewijden)
Oei, is daar ook een 0.0 versie van? Ander lust ik het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:00 schreef Het_Bokje het volgende:
Lekker aan de Jillz in jilla![]()
[ afbeelding ]
Voor fokken heb je een mannetje en een vrouwtje nodig.quote:
Oei, dat wist ik niet. Dat maakt hey wel weer suf.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar daar mag je dan weer niet roken. Ik zou in een eindeloze strafloop terechtkomen.
Alcatraz, die komt er weer in.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wat is er toch gebeurd met de cellen met grauwe bakstenen muren, een houten bed, schijtgat en alleen de mogelijkheid om met krijt streepjes op de muur te kalken?
Hoeveel zeepjes heeft die man, en wie haalt telkens het zeepje dat hij laat vallen weg?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
En lekker zeepje laten vallen in de douches. Hmmmm
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |