Kun je maar zien waar Dot aan denkt, zelfs in de vroege ochtend.quote:
Heb je het wel eens teruggeluisterd?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In den beginnen wel toch? toen was er nog niet zoveel show omheen
Maar nog meer politiek tochquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ben er niet zo fan van In het verleden toen ik nog een jong Dotje was verplicht mee kijken bij ouders thuis was al voldoendequote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je het wel eens teruggeluisterd?
Er was misschien ook een andere reden waarom de 60s schaars was in huizenhoge led panelen en zwaar geautomatiseerde lichtchoreografie.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer, daar was ik toen niet eens mee bezig.quote:
De allereerste versies zijn lastig te beoordelen, want tijdsgeest, maar zeker vanaf de jaren 70 zijn er zat acts heengegaan die het niet perse van hun zangkunsten moesten hebben. Niet voor niets dat "serieuze" artiesten zich er niet aan durfden te branden op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ben er niet zo fan van In het verleden toen ik nog een jong Dotje was verplicht mee kijken bij ouders thuis was al voldoende![]()
Ik kijk meestal alleen Nederland en de volgende dag lees ik wel wie gewonnen heeft
Gaan ze dan ook als een stel bavianen op hun bureau slaan als iemand iets treffends zegt?quote:
Ik zei toch niet "Amerikaanse Politiek"quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan ze dan ook als een stel bavianen op hun bureau slaan als iemand iets treffends zegt?
Doen ze hier net zo goed heb ik gezienquote:
Dit zie je overal wel terug helaas. Alles lijkt meer op een strijd tegen elkaar dan met elkaar iets oplossen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen ze hier net zo goed heb ik gezien
Mja dat. Soms denk ik dat een groep gorilla's ons land nog beter kan besturen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dit zie je overal wel terug helaas. Alles lijkt meer op een strijd tegen elkaar dan met elkaar iets oplossen.
Behulpzame mensen, ze bestaan nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:52 schreef Ama het volgende:
Gelukkig kwam er net een vrouw mij tegemoet die kon vertellen hoe ik naar de overkant kon komen.
Te weinig soms.quote:
Dan maaar goed opletten dat je op het goede station uitstapt nu de stem je niet waarschuwtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zowel de conducteur als de machnist zijn in stemstaking. Wordt helemaal niks omgeroepen. Wel lekker rustig
Ik heb een knoop in mijn zakdoek gelegdquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maaar goed opletten dat je op het goede station uitstapt nu de stem je niet waarschuwt
Doen wat je kunt doenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hadden ze me vandaag weer ingepland op dezelfde wijken als gisteren
Gezegd dat dat echt niet gaat lukken vandaag. Dus alleen maar 1 wijk meegenomen (Zeelst)
Doe je goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hadden ze me vandaag weer ingepland op dezelfde wijken als gisteren
Gezegd dat dat echt niet gaat lukken vandaag. Dus alleen maar 1 wijk meegenomen (Zeelst)
"Oh ja, ik moest ergens aan denken"quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een knoop in mijn zakdoek gelegd
Geen idee hoe dat me gaat helpen, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |