Had er net eentje buiten gedronken, maar ben toch maar weer naar binnen gegaan. De schaduw was wegquote:
Het is wel lekker buiten maar ik zit nu nog aan de schaduwkant met mijn balkonquote:Op vrijdag 16 mei 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had er net eentje buiten gedronken, maar ben toch maar weer naar binnen gegaan. De schaduw was weg
Half drie laatste bakje van vandaagquote:
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:05 schreef engine het volgende:
Maandag misschien een weekje naar Spanjenog nooit geweest dus hoop dat het doorgaat.
Ik heb nu even nergens schadus, achter niet en voor niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel lekker buiten maar ik zit nu nog aan de schaduwkant met mijn balkon
Ik zie mezelf nog niet op de galerij zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nu even nergens schadus, achter niet en voor niet.
Aan de voorkant is altijd wel lekker zitten in de zomer, tot de zon komt
Overal bijna al geweest en nog nooit in Spanje?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:05 schreef engine het volgende:
Maandag misschien een weekje naar Spanjenog nooit geweest dus hoop dat het doorgaat.
O nee dat is toch anders, ik woon in een eengezinshuisquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet op de galerij zitten![]()
Maar op mijn balkon zit ik ook nooit, veel te klein
Dat is idd wel andersquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat is toch anders, ik woon in een eengezinshuis
Mooi is dat he.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is idd wel anders![]()
Bij mijn moeder zit ik altijd bij de kikkers in haar tuin
Mijn moeder kreeg de kikkers bij het huis en de vijverquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi is dat he.
Ik heb standaard 1 kikker hier in een bloembak zitten. Ieder jaar komt die terug. De eerste keer schrok ik mijn rot. Wilde onkruid er tussenuit halen sprong die kikker er in een keer uit
ZO dan 15 stuks. Een paar vergeten weg te scheppenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg de kikkers bij het huis en de vijver![]()
en het waren er tot dit jaar altijd zo rond de 4 kikkers , ze schepte dril altijd uit de vijver en bracht dat naar slootjes![]()
Nu heeft ze er voor het eerst 15 en wat ik zo leuk vind is dat ze steeds gekker wordt met die beestjes![]()
Hey Marcquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
He was het begin van het einde,
maar wat mij betreft wel het beste album ooit![]()
Bekijk deze YouTube-video
Het verhaal erbij van Mark Knopfler
93 respectable leeftijd welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:31 schreef pullup het volgende:
Oh jee RIP Jan Terlouw
Die is nog wel mooi oud geworden
quote:
Ja, gaat redelijk goed hierquote:
Fijn zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, gaat redelijk goed hier
En bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |