Als Trump en TS zouden vechten dan zou Trump sowieso winnen toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 19:30 schreef epicbeardman het volgende:
VAG infotainmentsystemen zijn inderdaad niet zo goed als die van BMW of Tesla, @:Wantie kan daar over meepraten.
Klopt, Tesla laat geen spaan heel van BMW.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:30 schreef epicbeardman het volgende:
VAG infotainmentsystemen zijn inderdaad niet zo goed als die van BMW of Tesla, @:Wantie kan daar over meepraten.
Ik vond het al raar, de enige die ik ken met Waze is een vriendin van me die om de 2 maanden naar haar vakantiehuis in Frankrijk gaat en daar Waze gebruikt.quote:flitspalen zijn daar (Frankrijk) allemaal vervangen door een aanduiding van een trajectcontrole. In de Franse stemmen worden die trajectcontroles dan ook gemeld als een “gevarenzone”. Dus zonder enige aanpassing aan de app kan je wettelijk gebruik maken van Waze in Frankrijk. Waze wordt overigens gigantisch veel gebruikt in Frankrijk, zeker rond Parijs.
Hij geeft aan dan een upgrade te moeten kopen.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt toch gewoon met Apple kaart of Google Maps rijden via CarPlay?
Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij geeft aan dan een upgrade te moeten kopen.
Dat moet hij zelf betalen.quote:
Dat weet je van tevoren toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat moet hij zelf betalen.
Ik zou me wel genaaid voelen als een functie die tegenwoordig in elk infotainmentsysteem standaard zit ingebouwd ( behalve Tesla) geld gaat kosten.
Zeker bij een merk uit het hogere segment.
Jij wellicht.quote:
ik bespeur hier 'n vorm van intelligentiequote:Op maandag 12 mei 2025 18:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Afgezien daarvan voor Apple CarPlay en Android Auto moet je dus een focking upgrade kopen. Echt, STERF VAG, je mag Failliet gaan.
Ja dat is het eerste dat ik hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
Apple CarPlay![]()
Apple Maps![]()
Google Maps![]()
Tevens: landen die Waze verbieden!!!!!!!!
Wat niet mag zijn navigatie apps die flitspalen en mobiele flitsers meldenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja dat is het eerste dat ik hoor.
Ga over een maand met de auto naar Frankrijk, wat mag dan wel?
En hoe komen ze daar achter?quote:
Controlequote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe komen ze daar achter?
Is uit te zetten en flitsmeister doet dat bijvoorbeeld niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Controle
Waze laat andere gebruikers zien in de App.
Heel mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is uit te zetten en flitsmeister doet dat bijvoorbeeld niet.
Nou ja. Je bent thuis gekomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Was het wel, klaarblijkelijk, en achteraf kijk je een koe in de kont
Ja precies, ze mogen nl niet je mobiel doorzoeken/openen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En hoe komen ze daar achter?
Dat is het wel degelijk, zie o.a.quote:
Flitspaalsignalering is illegaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:47 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dat is het wel degelijk, zie o.a.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)en-drugscontroles-a/
https://www.anwb.nl/jurid(...)alering-op-navigatie
https://www.ad.nl/auto/in(...)r-gebruikt~aa8e4125/
Nee het zijn gevarenzones.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Flitspaalsignalering is illegaal.
Maar dat doet Waze niet in Frankrijk.
Zie eerdere posts van de website van Waze.
Dat is dan inderdaad een booractie.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisteren onderweg door Frankrijk, waar Waze streng verboden is. De Navigatie van Audi maar aangezet, geen zin in een hoge boete.
Maar goed, die is dus volkomen kut, waardeloos met een kersje erop. Twee keer kwam de aanwijzing pas NA de afrit. Echt, wat een KUT systeem.
Afgezien daarvan voor Apple CarPlay en Android Auto moet je dus een focking upgrade kopen. Echt, STERF VAG, je mag Failliet gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |