Was een error bij CoolBet die Zweden enorm hoog zette.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:05 schreef summer52 het volgende:
Ik snap echt niets meer van die odds. Nu staat Oostenrijk op 6% winning chance,Zweden op 3% en Nederland weer op 4%. Maar Nederland staat bij Betfair wel weer op plek 4.[ afbeelding ]
Eens, het is non-nieuws. Voor mainstream (niet-fans) wel handig dat ze linken naar de tiktok waar het optreden te zien is.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Nu.nl heeft ook hoogte gekregen van het gelekte juryoptreden. Wel bijzonder dat dit nieuws is. Joost werd vorig jaar ook gelekt. Daar zag je in het nieuws niets van terug.
Sowieso neemt de media-aandacht voor het Songfestival hysterische vormen aan in Nederlandquote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:05 schreef NailQueen het volgende:
Nu.nl heeft ook hoogte gekregen van het gelekte juryoptreden. Wel bijzonder dat dit nieuws is. Joost werd vorig jaar ook gelekt. Daar zag je in het nieuws niets van terug.
Nu weer ditquote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Was een error bij CoolBet die Zweden enorm hoog zette.
Het Songfestival genereert enorm veel extra traffic/clicks. Toen ik NLpop runde (met een commercieel bedrijf) kreeg ik veruit de meeste bezoekers voor stukjes over het Songfestival. Ook The Voice of Holland en andere talentshows, zomerfestivals als Pinkpop, Lowlands, Zwarte Cross, enz. maar het Songfestival oversteeg alles in bezoekersaantallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:32 schreef CityPigeon het volgende:[..]
Sowieso neemt de media-aandacht voor het Songfestival hysterische vormen aan in Nederland
Kan me niet voorstellen dat dat in andere landen ook zo is.
Ik vrees dat we ook vanuit de jury weinig gaan krijgen, daarvoor is zijn stem echt niet goed genoeg in combinatie met de dans. En met Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en België heeft de jury al genoeg goede stemmen om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:38 schreef CityPigeon het volgende:
Toch baal ik ervan dat we weer voor het artistieke donkere hoekje gaan ipv voor een lekkere stoot energie en veel kleur. Dit nummer had makkelijk mee kunnen doen om de winst in een uiterst slap jaar, maar dan had de staging het naar een hoger niveau moeten tillen. En, zoals eigenlijk standaard bij ons, trekt de staging ons juist weer omlaag. We gaan wéér in het jury-hoekje zitten. Van televoters verwacht ik wederom een "verrassend" lage score in de finale.
Nu ook weer premium artikels met 'hoe is het esf ooit begonnen?' 'Waarom zijn er geen live instrumenten?' en natuurlijk komt elk jaar weer de kop 'waarom doet Australië mee?'quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:55 schreef NLpop het volgende:
[..]
Het Songfestival genereert enorm veel extra traffic/clicks. Toen ik NLpop runde (met een commercieel bedrijf) kreeg ik veruit de meeste bezoekers voor stukjes over het Songfestival. Ook The Voice of Holland en andere talentshows, zomerfestivals als Pinkpop, Lowlands, Zwarte Cross, enz. maar het Songfestival oversteeg alles in bezoekersaantallen.
Mainstream commerciële media hebben dat ook ontdekt. Ze concurreren steeds heviger, met clickbait, enz.
België gaat de finale niet halen hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees dat we ook vanuit de jury weinig gaan krijgen, daarvoor is zijn stem echt niet goed genoeg in combinatie met de dans. En met Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en België heeft de jury al genoeg goede stemmen om uit te kiezen.
Er zijn verschillende mensen die simulaties runnen, op basis van input fans/odds etc. Een Deen komt dan bijvoorbeeld hier op uit. Er zullen vast wel een paar landen die boven zichzelf uitstijgen en wat tegenvallers bij zitten uiteindelijk maar ik denk dat hij redelijk goed zit hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees dat we ook vanuit de jury weinig gaan krijgen, daarvoor is zijn stem echt niet goed genoeg in combinatie met de dans. En met Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en België heeft de jury al genoeg goede stemmen om uit te kiezen.
De act van België is echt geweldig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
België gaat de finale niet halen hoor.
Wat schattig dat hij denkt dat San Marino doorgaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn verschillende mensen die simulaties runnen, op basis van input fans/odds etc. Een Deen komt dan bijvoorbeeld hier op uit. Er zullen vast wel een paar landen die boven zichzelf uitstijgen en wat tegenvallers bij zitten uiteindelijk maar ik denk dat hij redelijk goed zit hier.
[ afbeelding ]
Haha ja ze doen het omdat het werkt. SEO, enz. Dat willen de adverteerders en de bazen ook. Kijken in stats waar mensen op zoeken in Google, en daar dan stukjes over schrijven. De ranking in Google Nieuws is ook heel belangrijk voor ze.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:01 schreef NailQueen het volgende:[..]
Nu ook weer premium artikels met 'hoe is het esf ooit begonnen?' 'Waarom zijn er geen live instrumenten?' en natuurlijk komt elk jaar weer de kop 'waarom doet Australië mee?'
Wel een lekker nummer.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat schattig dat hij denkt dat San Marino doorgaat.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat schattig dat hij denkt dat San Marino doorgaat.
Dit is op zich wel een goed systeem, hoewel het afhankelijk is van de input van fans, en dan krijg je dat Finland opeens 10 plaatsen te hoog staat enzo. En het het volgt ook een trend naar het gemiddelde, waardoor de extremen er niet goed uitkomen. De bovenste plaatsen krijgen te weinig punten en de onderste te veel. Vorig jaar had de winnaar 591 punten en de nummer 16 64 punten, om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn verschillende mensen die simulaties runnen, op basis van input fans/odds etc. Een Deen komt dan bijvoorbeeld hier op uit. Er zullen vast wel een paar landen die boven zichzelf uitstijgen en wat tegenvallers bij zitten uiteindelijk maar ik denk dat hij redelijk goed zit hier.
[ afbeelding ]
Als hij jarig is, dan gun ik hem de finale ook welquote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De act van België is echt geweldig.
Dat haalt het geheel enorm op!
En hij is ook nog jarig vandaag.
Niet dat dat wat uitmaakt maar in dit veld hoort België in de finale wmb!
Gaat het hoger eindigen dan ome Serhat als het de finale haalt?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
En ik vind het echt een heerlijk lied. Sorry geen sorry.
Vorig jaar gingen de 12 punten naar Israël. Volgens mij zat San Marino ook in die semi.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:20 schreef NLpop het volgende:
Italië stemt mee, dat is al meteen 12 punten voor San Marino. Bij de borderline qualifiers kunnen die 12 punten het verschil maken. Ik denk dat hierom Slovenië en IJsland iets lager dan San Marino in de qualifying odds staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |