Als je nog op dit punt bent qua kennisgeving: ga lekker door met je leven.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:57 schreef StateOfMind het volgende:
Sinds ik van koffie overgestapt ben naar thee, heb ik standaard iets van 15 verschillende soorten in huis.
Matcha wel eens geprobeerd, maar dat is niet heel lekker nee.
Tenzij je soewart/wit bent, 400 kilo weegt en de hele dag in de wei staat.
Dat je het überhaupt koopt zegt al genoeg.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:56 schreef jigggy het volgende:
Net voor de eerste keer gehaald om te kijken of het de hype waard is
Wtf is dit voor gore troep die naar gras smaakt en waarom drinken mensen dit
Dit smaakt letterlijk naar gras met melk
Koste me ook nog is 6,50
Ja maar anders doe je niet mee hč, je moet wel alles doen wat hip is op Insta en TikTok! Blij dat ik beide niet heb. Net als die domme “Dubai” rommel. Lekker een reep ranzige chocolade halen voor 12 euro ofzo. Alleen de bakvisjes en meelopers trappen daarin.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Ergens toch wel knap hoe men het voor elkaar krijgt dat mensen die zooi kopen voor achterlijk veel geld, net als die mierzoete thee met van die rubberkogels en een laag kopkaas die je overal kan krijgen, en als je wil kan je er meteen een kawaii minitaartje in de vorm van een poes bij kopen voor 15 euro. Inkoop zal het dubbeltjeswerk zijn, ze lachen zich de ballen uit de broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |