Hobbykamer dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, echt zo'n ouderwets ding. De computer kamer.
De kamer waar je heen ging om de grote desktop te bekijken die piepte en kraakte en zoemde als je op internet wilde.
ik heb een computerkamer... waar werk je anders vanuit huis?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, echt zo'n ouderwets ding. De computer kamer.
De kamer waar je heen ging om de grote desktop te bekijken die piepte en kraakte en zoemde als je op internet wilde.
Het computerbed.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een computerkamer... waar werk je anders vanuit huis?
ik hoor m al zonder te klikkenquote:
Ik godzijdank niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoor m al zonder te klikken
mis je wel iets in je opvoedingquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoor m al zonder te klikken
quote:
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mis je wel iets in je opvoeding
en je weet niet hoe een doekje werkt?quote:Op maandag 12 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb aardappels gesneden en daarna aan mijn telefoon gezeten en nu zit er zetmeel op het scherm
quote:
hoeveel stapjesquote:Op maandag 12 mei 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
stapjes zijn binnen
het is warm buiten
Werkt niet.quote:
lik het er af, zetmeel is goed voor jequote:Op maandag 12 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb aardappels gesneden en daarna aan mijn telefoon gezeten en nu zit er zetmeel op het scherm
dit kan ookquote:
Moest lachen.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lik het er af, zetmeel is goed voor je
[..]
dit kan ook
Whehe. Ik keek vanochtend in de koelkast en zag wat wits op één van m'n radijzen zitten. Ik meteen schrikken, dat is wel heel snel beschimmeld.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
een crush en een vriendschap is echt een wereld van verschil tochquote:
Vond het leuk klinkenquote:Op maandag 12 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een crush en een vriendschap is echt een wereld van verschil toch
voor hem is dat hetzelfde... stig is een manspersoonquote:Op maandag 12 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een crush en een vriendschap is echt een wereld van verschil toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |