die wil ook bij Mickey op de koffiequote:
quote:
Mickey oren druiloor.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:28 schreef Grotetijd het volgende:
Oortjes van de Action zijn volgens mij toch best wel prima als je geen ontzettende muziekfreak bent maar gewoon wat simpels/goedkoops wil hebben wat doet wat 't moet doen.
Vind ze vrij matig klinken die goedkope oortjes (niet alleen van de action, maar uberhaupt ook de wat serieuzere merken) maar andere mensen zijn er tevreden mee en dat is het belangrijkste.
@ieniminimuisquote:
hadden misschien wel bij tokyo disney gepastquote:Op maandag 12 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee die passen niet bij mijn esthetic, duh
Ahh, wel al aardig op leeftijd dus. Zien er nog frips uitquote:Op maandag 12 mei 2025 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk niet echt een idee. Beiden zijn gered. Mannetje toen hij nog wat kleiner was dus hij is vermoedelijk rond de 7 a 8 Het vrouwtje is sowieso 8 maar vermoedelijk ouder omdat ze al volgroeid was toen ze in het asiel kwam.
de misluktjes komen op alie te koop te staan, slim welquote:Op maandag 12 mei 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen waarschijnlijk nog uit dezelfde fabriek ook
heb je die van minimouse afgepaktquote:Op maandag 12 mei 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
ik heb hier nog echte Disney Parijs muts met oren en een strikje van MiniMouse
neequote:
Ooooooooooooohquote:
Die foto is dan ook uit 2018/2019 en gebruik eigenlijk altijd omdat hij zo schattig is.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, wel al aardig op leeftijd dus. Zien er nog frips uit
ohquote:Op maandag 12 mei 2025 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Die foto is dan ook uit 2018/2019 en gebruik eigenlijk altijd omdat hij zo schattig is.
Deze is van vorige week, zie je meteen dat ze wat ruiger lijken door het verharen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze is van vorige week, zie je meteen dat ze wat ruiger lijken door het verharen.ohja, dan zien ze er meteen weer overdreven onverzorgd uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volgens mij hebben ze het altijd best zwaar met die wisselingen naar een warmere temp
Baby darling doll face honey
quote:
+1quote:
Net als die Zeeman merch is dit wel suppergrappig eigenlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil de lidl buckethat en het drugstasje
https://www.lidl.nl/c/lidl-merchandise/a10034424
ze hebben veel joh
zoiets moois heb je nog nooit gezien zekerquote:
doet het volgens mij ook best goedquote:Op maandag 12 mei 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Net als die Zeeman merch is dit wel suppergrappig eigenlijk.
Ze kunnen er redelijk tegen heb ik het idee. Er ligt sowieso een tegel in hun verblijf waar ze op kunnen liggen die beetje verkoelt en als het langere tijd warm is dan krijgen ze een speciaal koelelement uit de vriezer en zet ik meestal een ventilator hun richting op.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dan zien ze er meteen weer overdreven onverzorgd uit![]()
volgens mij hebben ze het altijd best zwaar met die wisselingen naar een warmere temp
Bedoelde het verharen ansich, niet per se de hitte. Al gaat die ademhaling soms wel heel rapquote:Op maandag 12 mei 2025 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze kunnen er redelijk tegen heb ik het idee. Er ligt sowieso een tegel in hun verblijf waar ze op kunnen liggen die beetje verkoelt en als het langere tijd warm is dan krijgen ze een speciaal koelelement uit de vriezer en zet ik meestal een ventilator hun richting op.
quote:Op maandag 12 mei 2025 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het verschil is dat Disney in Tokyo niet door Disney gerund wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |