Hebben ze wel, bijvoorbeeld de spaarzegelactie voor plastic bakjes van afgelopen maand.quote:Op maandag 17 november 2025 17:25 schreef borbit het volgende:
[..]
Hebben ze niet daar. Enkel spaar acties die gewoon gratis zijn
Sommige supermarkten hebben een systeem waar je spaarzegels kan kopen. Het is een beetje dat je die steeds koopt en dan met kerst kun je extra luxe boodschappen doen. Dus als je de bonus kaart van iemand anders leent die dit aan heeft staan betaal je ook gewoon meer.quote:Op maandag 17 november 2025 18:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hebben ze wel, bijvoorbeeld de spaarzegelactie voor plastic bakjes van afgelopen maand.
Koopzegels is natuurlijk heel iets anders.quote:Op maandag 17 november 2025 19:50 schreef borbit het volgende:
[..]
Sommige supermarkten hebben een systeem waar je spaarzegels kan kopen. Het is een beetje dat je die steeds koopt en dan met kerst kun je extra luxe boodschappen doen. Dus als je de bonus kaart van iemand anders leent die dit aan heeft staan betaal je ook gewoon meer.
Maar dat sparen voor plastic bakjes kost je niets extra en ik gun het kassa meisje van de Lidl alle plastic bakjes die ze maar zou willen hebben
Ja maar dan maakt het toch ook niet uit als zij de punten krijgt? Ik denk dat je als kassa meisje na een tijdje ook wel genoeg plastic bakjes hebt.quote:Op maandag 17 november 2025 19:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Koopzegels is natuurlijk heel iets anders.
Dat is met AH bonus box imo nog erger. Eerste twee weken zaten er een paar goede aanbiedingen (50% korting) bij en daarna nutteloze dingen met maximaal 15% korting. En in meer dan de helft van de gevallen werd de bonus box korting er niet eens vanaf gehaald bij zelfscan.quote:Op maandag 17 november 2025 20:30 schreef LXIV het volgende:
En de Lidl plus app is ook irritant. Al die moeite en dan krijg je 9 cent korting of zo…
Los daarvan is de Lidl wel een goede supermarkt qua prijs/kwaliteit
Ik kom met een win-win situatie, en jij probeert daar een negatieve draai aan te geven.quote:Op maandag 17 november 2025 20:07 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja maar dan maakt het toch ook niet uit als zij de punten krijgt? Ik denk dat je als kassa meisje na een tijdje ook wel genoeg plastic bakjes hebt.
Dat laatste kan komen door het moment waarop je de bonus hebt geactiveerd.quote:Op maandag 17 november 2025 20:33 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat is met AH bonus box imo nog erger. Eerste twee weken zaten er een paar goede aanbiedingen (50% korting) bij en daarna nutteloze dingen met maximaal 15% korting. En in meer dan de helft van de gevallen werd de bonus box korting er niet eens vanaf gehaald bij zelfscan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |