Heb je dan niet altijd controle?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Zelfscannen aan zo'n kassa in plaats van Scan&Go gebruiken
Nee, nog nooit gehad eigenlijk.quote:
Zelfscan (items bij die plek voorbij een sensor halen) zou verboden moeten worden voor als je meer dan 3 dingen hebt, alles daar boven is fucking langzaam.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gehad eigenlijk.
Al moet ik wel zeggen dat mijn Lidl pas sinds een maand die Scan&Go heeft. Daarvoor ging ik altijd naar een normale kassa, omdat het zelfscanplein zo klein was dat je er niet eens met een kar mocht komen![]()
Maar een normale kassa vind ik echt vreselijk, ook vergeleken met zelfscannen aan de eindkassa.
Mijn ervaring is dat de kassa onmiddellijk reageert als het gewicht niet overeenkomt met de gescande artikelen. En als je dat niet weet te herstellen moet je een medewerker erbij roepen om het systeem te resetten.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dat is om te weten of je het juiste hebt gescanned en je niet gaat jatten.
Een medewerker hoeft alleen maar te kijken of je alle producten in de ‘ik heb deze gescanned’ bak legt (of de camera ziet dat)
Vervolgens ligt er voor 6.5 kilo in de bak en de computer weet dat je 6.5kg aan boodschappen hebt = OK
Heb je voor 7kg boodschappen in de bak liggen maar de computer verwacht 6.5kg kun je controle krijgen
Je dikke moeder was ook beledigd.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:18 schreef Bocaj het volgende:
Bocaj was bij de Lidl.
Wilde de zelfscan doen.
Daar gaat het wel een beetje anders dan bij andere supers.
Je moet het gescande product op de weegschaal leggen want anders kun je niet het volgende product scannen?!
Wat is daar de lol van?![]()
Willen ze nu ook al weten hoeveel kilo je koopt in totaal?![]()
Klacht: Lidl, rare gasten!
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:18 schreef Bocaj het volgende:
Bocaj was bij de Lidl.
Wilde de zelfscan doen.
Je moet het gescande product op de weegschaal leggen want anders kun je niet het volgende product scannen?!
Het werkt blijkbaar wel. Misschien wel een waterdichte zelfscan. (Extra controle op het gewicht.)quote:
Bij ons in de Jumbo is de self scan altijd retedruk en handmatige kassa's leeg. Ik neem altijd de handmatige kassa's.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zelfscan (items bij die plek voorbij een sensor halen) zou verboden moeten worden voor als je meer dan 3 dingen hebt, alles daar boven is fucking langzaam.
Scan&go (items met een draagbare handscanner scannen als je ze in je wagen legt en alleen de handeling van de scanner in de houder doen is dikke prima
Heb je meer dan 3 items en geen draagbare handscanner dan ga je maar in de rij staan van de normale kassa
Ik at meestal een paar blikken bier tijdens het boodschappen doen. Die mag ik dus niet meer afrekenen want dan klopt het gewicht niet meer?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dat is om te weten of je het juiste hebt gescanned en je niet gaat jatten.
Een medewerker hoeft alleen maar te kijken of je alle producten in de ‘ik heb deze gescanned’ bak legt (of de camera ziet dat)
Vervolgens ligt er voor 6.5 kilo in de bak en de computer weet dat je 6.5kg aan boodschappen hebt = OK
Heb je voor 7kg boodschappen in de bak liggen maar de computer verwacht 6.5kg kun je controle krijgen
Wel handig met die nieuwe automaten kan je ze gelijk weer inleverenquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:08 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik at meestal een paar blikken bier tijdens het boodschappen doen. Die mag ik dus niet meer afrekenen want dan klopt het gewicht niet meer?
Daar komt het wel op neer.quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:08 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik at meestal een paar blikken bier tijdens het boodschappen doen. Die mag ik dus niet meer afrekenen want dan klopt het gewicht niet meer?
Zelfde ervaring, om uitleg gevraagd.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:18 schreef Bocaj het volgende:
Bocaj was bij de Lidl.
Wilde de zelfscan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |