abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217705473
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 09:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jij begint over geld, niet ik. Hij heeft een aantal bedrijven onder zich. Dus tenzij alle andere knappe koppen collectief hun verstand verloren hebben en Musk eigenlijk helemaal 0,0 bereikt heeft al die tijd denk ik dat deze hele reeks vooral gestart is als hetze vanuit iemand die hard roept op een forum dat hij zo'n beetje alles beter weet, maar nog steeds niet bij een van die bedrijven is gaan werken om daar te laten zien hoe het wél moet, want dat zou toch heel eenvoudig moeten zijn. iemand die van buitenaf de vinger op alle zere plekken weet te leggen én weet hoe dat te verbeteren valt zou denk ik met open armen ontvangen worden.

Heeft niets met geld te maken.
Hear, hear.
pi_217705494
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 09:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Genoeg, maar men kan ook overdrijven in het aanbidden van deze entrepreneur.
Nou ja vooral dat. Hij verdient zeker lof voor het feit dat hij zijn tijd ver vooruit was voor wat betreft het elektrificeren van het wagenpark, de wijze waarop Tesla innovatief is geweest in de productie van auto's, de innovatie waarvoor is gezorgd in de ruimtevaart met SpaceX, het opzetten van Starlink en zo vergeet ik vast nog wel wat. Het gaat mis wanneer je alles wat Musk doet a priori ziet als fantastisch en je kritisch denkvermogen overboord zet uit pure adoratie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 21 mei 2025 @ 10:03:14 #178
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217705567
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 09:59 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja vooral dat. Hij verdient zeker lof voor het feit dat hij zijn tijd ver vooruit was voor wat betreft het elektrificeren van het wagenpark, de wijze waarop Tesla innovatief is geweest in de productie van auto's, de innovatie waarvoor is gezorgd in de ruimtevaart met SpaceX, het opzetten van Starlink en zo vergeet ik vast nog wel wat. Het gaat mis wanneer je alles wat Musk doet a priori ziet als fantastisch en je kritisch denkvermogen overboord zet uit pure adoratie.
Musk is een rare snuiter, maar alles per se als negatief willen uitleggen omdat Musk is exact hetzelfde principe, maar dan vanaf de andere kant.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_217705571
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 09:59 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar dit is dan ook wel een stropop. Op 1 iemand na, die overduidelijk loopt te narren, is er niemand die alles wat Musk doet als fantastisch ziet. Er zijn wel figuren die werkelijk alles wat hij heeft gepresteerd downplayen met teksten als alleen maar wat geïnvesteerd, alleen maar goed in subsidie slurpen, alleen maar goed in marketing, enz.

Maar die laatste groep krijgt vooral likes. Naar dat niveau is Fok! afgegleden...
pi_217705592
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 10:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar dit is dan ook wel een stropop. Op 1 iemand na, die overduidelijk loopt te narren, is er niemand die alles wat Musk doet als fantastisch ziet. Er zijn wel figuren die werkelijk alles wat hij heeft gepresteerd downplayen met teksten als alleen maar wat geïnvesteerd, alleen maar goed in subsidie slurpen, alleen maar goed in marketing, enz.

Maar die laatste groep krijgt vooral likes. Naar dat niveau is Fok! afgegleden...
Met likes kun je kennelijk ook iemand narren.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217705618
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 10:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met likes kun je kennelijk ook iemand narren.
Sorry, maar nee. Ik vind het vooral heel erg grappig dat de grootst mogelijke onzin wordt geliked op basis van tribalisme. Showing true colors...
pi_217705633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 10:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Musk is een rare snuiter, maar alles per se als negatief willen uitleggen omdat Musk is exact hetzelfde principe, maar dan vanaf de andere kant.
Oh, ik vond de Model S geweldig. Als die ook betaalbaar en leverbaar was geweest, had ik die geleased. En die Falcon raketten zijn heel goed. Die landing van de boosters van de eerste Heavy was geweldig.

Maar word je nou ook niet doodziek van die posts van @VEM2012? De goede dingen worden zodanig opgehemeld dat ze alle geloofwaardigheid verliezen. Musk is geen God. Wel een religie.

Ik bedenk ook de hele tijd dingen waar mensen me over uitlachen en die dan tien jaar later heel normaal zijn. Maar ik heb dan ook niet het geld om daar wat mee te gaan doen. En als je bij Tesla gaat werken dan moet je gewoon je bek houden en doen wat er gezegd wordt. Ze gaan echt niet aan je vragen of ze goed bezig zijn. Dat bepaalt het management wel.
pi_217705713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 10:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
En als je bij Tesla gaat werken dan moet je gewoon je bek houden en doen wat er gezegd wordt. Ze gaan echt niet aan je vragen of ze goed bezig zijn. Dat bepaalt het management wel.
Bron?
  Moderator woensdag 21 mei 2025 @ 10:20:35 #184
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217705727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 10:10 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Oh, ik vond de Model S geweldig. Als die ook betaalbaar en leverbaar was geweest, had ik die geleased. En die Falcon raketten zijn heel goed. Die landing van de boosters van de eerste Heavy was geweldig.

Maar word je nou ook niet doodziek van die posts van @:VEM2012? De goede dingen worden zodanig opgehemeld dat ze alle geloofwaardigheid verliezen. Musk is geen God. Wel een religie.

Ik bedenk ook de hele tijd dingen waar mensen me over uitlachen en die dan tien jaar later heel normaal zijn. Maar ik heb dan ook niet het geld om daar wat mee te gaan doen. En als je bij Tesla gaat werken dan moet je gewoon je bek houden en doen wat er gezegd wordt. Ze gaan echt niet aan je vragen of ze goed bezig zijn. Dat bepaalt het management wel.
Geen baan maar wel een auto leasen. Goed man.

Ja, dat laatste zal het zijn. Is gewoon een uitvlucht van je want stel je voor dat je je grote mond niet waar kunt maken. En dat kun je ook niet, maar dat ligt, zoals altijd, aan het bedrijf of de medewerkers of of of.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_217705797
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 10:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Geen baan maar wel een auto leasen. Goed man.
Je zult het niet geloven, maar ik heb volgens het UWV 37 jaar gewerkt. Zonder opleiding, dus meestal was het niet zo spannend.

quote:
Ja, dat laatste zal het zijn. Is gewoon een uitvlucht van je want stel je voor dat je je grote mond niet waar kunt maken. En dat kun je ook niet, maar dat ligt, zoals altijd, aan het bedrijf of de medewerkers of of of.
Tuurlijk, joh.

Ok, HR medewerkers zijn niet mijn vrienden. Die laten elkaar mijn CV zien als ze eens flink willen lachen.
pi_217706479
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 10:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Sorry, maar nee. Ik vind het vooral heel erg grappig dat de grootst mogelijke onzin wordt geliked op basis van tribalisme. Showing true colors...
Dat is de kwalificatie die je er zelf aan hangt natuurlijk.
pi_217706853
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217706993
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 11:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is de kwalificatie die je er zelf aan hangt natuurlijk.
Je hebt waarschijnlijk niet eens door dat je met deze post alleen maar onderstreept wat ik beweer.
pi_217707038
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 10:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mwoah, ik zie toch heel vaak braaf de praatpuntjes van Elon & Tesla worden opgelepeld. Ondertussen zijn de financiële resultaten niet om over naar huis te schrijven en blijken alle grootse beloften over FSD en dergelijke vooral dat en is Tesla op veel fronten en markten al lang niet meer dominant of zelfs maar leidend. Dat gekleurde plaatje beperkt zich echt niet enkel tot dat manische mannetje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217707059
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt waarschijnlijk niet eens door dat je met deze post alleen maar onderstreept wat ik beweer.
Ik weet dat dat zich in jouw hoofd afspeelt.
pi_217707126
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Mwoah, ik zie toch heel vaak braaf de praatpuntjes van Elon & Tesla worden opgelepeld. Ondertussen zijn de financiële resultaten niet om over naar huis te schrijven en blijken alle grootse beloften over FSD en dergelijke vooral dat en is Tesla op veel fronten en markten al lang niet meer dominant of zelfs maar leidend. Dat gekleurde plaatje beperkt zich echt niet enkel tot dat manische mannetje.
In 2024 was de MY nog steeds de best verkochte auto ter wereld. Dat zou je toch leidend kunnen noemen lijkt mij.

FSD loopt in Europa idd hopeloos achter. In de VS is het echt een heel ander verhaal. Op zeer korte termijn zal er sprake zijn van FSD unsupervised, aldus Tesla. Indien ze dat waarmaken heeft het veel langer geduurd dan Tesla heeft aangegeven, maar zijn ze ook veel sneller dan de critici zeiden…

Financiële resultaten op korte termijn zijn voor een onderneming als Tesla minder relevant dan de ontwikkeling van nieuwe producten. En kennelijk denkt de markt daar ook zo over, nietwaar?
pi_217707129
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik weet dat dat zich in jouw hoofd afspeelt.
Blijven roepen, dan wordt het vanzelf waar.
pi_217707162
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Blijven roepen, dan wordt het vanzelf waar.
Dat lijkt inderdaad jouw motto te zijn...
pi_217707183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In 2024 was de MY nog steeds de best verkochte auto ter wereld. Dat zou je toch leidend kunnen noemen lijkt mij.

FSD loopt in Europa idd hopeloos achter. In de VS is het echt een heel ander verhaal. Op zeer korte termijn zal er sprake zijn van FSD unsupervised, aldus Tesla. Indien ze dat waarmaken heeft het veel langer geduurd dan Tesla heeft aangegeven, maar zijn ze ook veel sneller dan de critici zeiden…

Financiële resultaten op korte termijn zijn voor een onderneming als Tesla minder relevant dan de ontwikkeling van nieuwe producten. En kennelijk denkt de markt daar ook zo over, nietwaar?
En daarmee bevestig je zijn punt.
pi_217707219
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat lijkt inderdaad jouw motto te zijn...
Je bent weer een hele slechte act op aan het voeren…
pi_217707225
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
En daarmee bevestig je zijn punt.
Hi-la-risch!
pi_217708083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 12:36 schreef VEM2012 het volgende:
Het wordt tijd, want de stuurwielen zijn blijkbaar 1 van de eerste dingen die kapot gaan (behalve bij een Cybertruck, die zijn niet zo stevig). Waarschijnlijk lopen ze wat achter op de timing, de verwachting zal geweest zijn dat die sturen er tegenwoordig alleen nog voor de sier en de wet in zouden zitten.
pi_217708203
EU moet ook niet zo zielig zijn in het blokkeren van Elon's goddelijke innovaties alleen omdat ze zijn mening niet delen, FSD kan prima op de weg zolang je maar altijd diegene achter het stuur verantwoordelijk maakt. Dat is namelijk diegene die er voor kiest om deze optie aan te zetten en is daarmee ook verantwoordelijk voor eventuele ongelukken.

Het is niet zo dat je nu in een duitse auto de adaptive cruise control/automatic lane change kan aanzetten en in slaap vallen, dan crashen en duitse automerk de schuld geven. Ook daar ben je verantwoordelijk voor enige ongelukken.

Zag overigens wel een jaartje terug een of andere gek op de snelweg in zijn audi met ogen dicht en in slaap gevallen. Zo'n eentje die wel adaptive cruise heeft maar net geen camera's om te controleren of iemand nog uberhaupt wakker is.

Als je in een auto stapt is alles wat je doet je eigen verantwoording, het is ook niet zo dat een piloot maar zo autopilot kan aanzetten en in slaap vallen en als landing dan niet goed gaat er naar vliegtuigmaker gekeken wordt.

Als ze de taxicab releasen is het natuurlijk een ander verhaal. Alleen Tesla kennende zitten overal camera's en elk ongeluk zal worden bekeken en als ik dan de video's kijk hoe goed de systemen oppakken is het laatste wat ik verwacht dat die dingen in ongelukken komen of veroorzaken. Sluit het niet uit natuurlijk want ongelukken gebeuren overal, maar de software heeft goede awareness. Is wel gebleken aan aan die duizenden FSD video's die ondertussen online staan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217708292
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 14:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het wordt tijd, want de stuurwielen zijn blijkbaar 1 van de eerste dingen die kapot gaan (behalve bij een Cybertruck, die zijn niet zo stevig). Waarschijnlijk lopen ze wat achter op de timing, de verwachting zal geweest zijn dat die sturen er tegenwoordig alleen nog voor de sier en de wet in zouden zitten.
Ik heb werkelijk niet 1 stuur gehad die duidelijke gebruikssporen had…

Maar je zal wel in de war zijn met de Yoke. Eerste versie had slijtageproblemen.
pi_217708402
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2025 14:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk niet 1 stuur gehad die duidelijke gebruikssporen had…

Maar je zal wel in de war zijn met de Yoke. Eerste versie had slijtageproblemen.
Jij misschien niet, maar andere mensen wel:

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')