Particulieren of lease?quote:Op maandag 19 mei 2025 18:50 schreef epicbeardman het volgende:
Er zijn nu al in 12 dagen 464 extreem rechtse Elon lovers die hen nieuwe Model Y Juniper in ontvangst hebben genomen. Of is het internet toch niet iets wat de normale man/vrouw bezig houdt.
Poggers.
Mijn moeder heeft hem gekocht maar die is 0,0 geïnteresseerd in Musk.quote:
46 per dag is te weinig.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:50 schreef epicbeardman het volgende:
Er zijn nu al in 12 dagen 464 extreem rechtse Elon lovers die hen nieuwe Model Y Juniper in ontvangst hebben genomen. Of is het internet toch niet iets wat de normale man/vrouw bezig houdt.
Poggers.
Ik moet er niet om lachen omdat het raar is om te vliegen.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, stel je voor zeg, dat er mensen zijn die niét met de auto naar hun vakantiebestemming gaan. Wat. Een. Rariteit.
Nou, dan vind jij dat toch lekker raar? Prima toch?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen omdat het raar is om te vliegen.
Blijkbaar schaadt het Elon niet, die zit alweer bijna aan de 400 billion usd. So much for being Hitler..quote:
Ik zeg net juist dat ik het niet raar vind, grote vriend.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dan vind jij dat toch lekker raar? Prima toch?
Want bij jou draait het alleen om hem kennelijk.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Blijkbaar schaadt het Elon niet, die zit alweer bijna aan de 400 billion usd. So much for being Hitler..
https://www.news.com.au/t(...)0a87f7efaa89ee8e5f58quote:Cybertruck owner brutally mocked by kids after breaking down at baseball game
Hitler was ook erg goed in zelfverrijking vanuit zijn positie in de regering.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Blijkbaar schaadt het Elon niet, die zit alweer bijna aan de 400 billion usd. So much for being Hitler..
Ford heeft Tesla ingehaald qua verkoopcijfers electrische Pickup Trucks.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://www.news.com.au/t(...)0a87f7efaa89ee8e5f58
Huhu
Bij de debielwagens ingehaald door Ford en bij hun oude segment door Chinezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ford heeft Tesla ingehaald qua verkoopcijfers electrische Pickup Trucks.
Tesla raakt het momentum op dat gebied kwijt aan Ford.
https://finance.yahoo.com(...)ut-it-143940828.htmlquote:Elon Musk zegt over vijf jaar nog steeds Tesla-topman te zijn: ’Tenzij ik overlijd’
Aangepast: 5 min geleden13 min geledenin Financieel
DOHA (ANP/BLOOMBERG/RTR/DFT) - Elon Musk wil ook over vijf jaar nog aan het roer staan van de elektrische autofabrikant Tesla. „
Tenzij ik overlijd”, vertelde de topman dinsdag op een economisch forum in Qatar.
quote:At the Qatar Economic Forum on Monday, a combative Elon Musk took on criticism about his role in the US government's controversial Department of Government Efficiency (DOGE), as well as his myriad business roles, with a particular focus on Tesla (TSLA).
When questioned about Tesla's weakening sales in the first quarter and April sales thus far in Europe, Musk said the business has "already turned around," adding that "Europe is our weakest market" and that Tesla was "strong everywhere else."
Elon Musk is de grootste visionair die ooit bestaan heeft, alleen daarom zal Tesla blijven floreren de aankomende decennia.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:32 schreef michaelmoore het volgende:
Ik denk dat het niet verstandig is om Musk af te doen als faler
https://www.telegraaf.nl/(...)n-tenzij-ik-overlijd
[..]
https://finance.yahoo.com(...)ut-it-143940828.html
[..]
Dat denk ik ook , hij heet al talloze keren op het punt gestaan dat men begon te twijfelen , maar hij zit 10 stappen verder dan wijquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon Musk is de grootste visionair die ooit bestaan heeft, alleen daarom zal Tesla blijven floreren de aankomende decennia.
We zijn nog maar bij het begin van Tesla
Ja, hij huurt wat mensen en zegt: "lees dit boek uit mijn jeugd en maak me dat."quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:43 schreef michaelmoore het volgende:
Dat denk ik ook , hij heet al talloze keren op het punt gestaan dat men begon te twijfelen , maar hij zit 10 stappen verder dan wij
Ja, hij is/was heel erg goed in het binnenharken van subsidies. En we kennen ondertussen allemaal Elontijd, dus niemand kijkt er van op als iets na tien jaar nog niet klaar is. Je moet gewoon geduld hebben.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon Musk is de grootste visionair die ooit bestaan heeft, alleen daarom zal Tesla blijven floreren de aankomende decennia.
We zijn nog maar bij het begin van Tesla
Dat willen ze ook niet, want dan klapt de aandelenkoers, waar ze al hun geld in hebben zitten, keihard omlaag. Weg spaargeld, dag pensioen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:23 schreef Wantie het volgende:
Je ziet een Halo-effect bij Musk.
Zijn fans dichten hem bovenmenselijke capaciteiten toe.
Ze kunnen niet met een nuchtere blik naar Tesla kijken.
Behalve subsidies binnenhalen en geld investeren in andere bedrijven? ZIP (dat was zijn eerste bedrijf, wat na twee overnames PayPal werd, waar zijn aandelen heel handig in meegelift zijn).quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Ja, want wat heeft hij nu feitelijk gepresteerd…
*zucht*
Genoeg, maar men kan ook overdrijven in het aanbidden van deze entrepreneur.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Ja, want wat heeft hij nu feitelijk gepresteerd…
*zucht*
Ah, je mag geen kritiek hebben op rijke mensen als je zelf niet rijk bent? Je legt je bankrekeningen naast elkaar en degene met het hoogste bedrag wint? Net zoals al die miljardairs die zo rijk zijn geworden door hun werknemers zo veel mogelijk te behandelen als slaven? Als er geen wet is die zegt dat je het moet toestaan, zoals toiletpauzes, dan doe je dat lekker niet. En die werknemers zijn allemaal onnozele sukkels, want ze zijn niet rijk, dus uitknijpen die hap. Voor hun een miljoen anderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:42 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, heel anders dan de mensen die vanaf de zijlijn roeptoeteren hoe kut hij het wel niet doet, en ook niet verder komen dan die zijlijn.
Jij begint over geld, niet ik. Hij heeft een aantal bedrijven onder zich. Dus tenzij alle andere knappe koppen collectief hun verstand verloren hebben en Musk eigenlijk helemaal 0,0 bereikt heeft al die tijd denk ik dat deze hele reeks vooral gestart is als hetze vanuit iemand die hard roept op een forum dat hij zo'n beetje alles beter weet, maar nog steeds niet bij een van die bedrijven is gaan werken om daar te laten zien hoe het wél moet, want dat zou toch heel eenvoudig moeten zijn. iemand die van buitenaf de vinger op alle zere plekken weet te leggen én weet hoe dat te verbeteren valt zou denk ik met open armen ontvangen worden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, je mag geen kritiek hebben op rijke mensen als je zelf niet rijk bent? Je legt je bankrekeningen naast elkaar en degene met het hoogste bedrag wint? Net zoals al die miljardairs die zo rijk zijn geworden door hun werknemers zo veel mogelijk te behandelen als slaven? Als er geen wet is die zegt dat je het moet toestaan, zoals toiletpauzes, dan doe je dat lekker niet. En die werknemers zijn allemaal onnozele sukkels, want ze zijn niet rijk, dus uitknijpen die hap. Voor hun een miljoen anderen.
Voor dit soort onzin krijg je misschien wel likes van Musk haters, maar het is dus Zip2, verkocht aan Compaq voor ruim 300 mio (geen fintech, maar een soort van Google Maps avant la lettre). En dus niet het bedrijf wat gefuseerd is met Confinity (X.com) tot PayPal.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Behalve subsidies binnenhalen en geld investeren in andere bedrijven? ZIP (dat was zijn eerste bedrijf, wat na twee overnames PayPal werd, waar zijn aandelen heel handig in meegelift zijn).
En verder alle domme dingen in de producten van zijn bedrijven, waarschijnlijk. Zoals het gebrek aan bedieningselementen in zijn auto's. Deuren die niet open gaan zonder stroom. Auto's die een menselijke chauffeur nodig hebben om door een krappe buis te rijden. Auto's met staalplaten tegen de buitenkant geplakt, die minder kogelvrij zijn dan beloofd. De Hyperloop, waarbij je op een luchtkussen zweeft in een vacuüm. Buizen waardoor je onder de grond naar je werk kan rijden. Bakstenen van de grond die zijn tunnelboormachines uitgraven. Verwisselbare accu's voor zijn auto's. Laadrobots. De hele onderkant van de auto uit een paar stukken kwetsbaar aluminium maken. Menselijke robots die via een VR set bediend worden, in plaats van die persoon gewoon dat werk te laten doen. Hersenimplantaten die een goede manier blijken te zijn om de patiënt te laten overlijden. Ruimteschepen die veel te groot en te zwaar zijn, omdat ze er uit moeten zien en moeten werken als het ruimteschip uit zijn jongensdromen. Zijn kolonie op Mars. Vrachtwagens waar je bij iedere slagboom uit moet stappen en zonder slaapplaats, omdat ze dan aan de oplader hangen. Vlammenwerpers als speelgoed.
Nou ja, je begrijpt het wel. Hij smijt gewoon iets tegen de muur en kijkt of het blijft plakken. Met geld kun je gekke dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |