Niet vanwege drugs, zie tweet van zijn moeder hierboven.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:50 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Musk? Disabled? Wegens overmatig drugsgebruik? Dan heb ik weer wat nieuws gehoord. Nou ja, daar hebben we niets aan verloren.
Ja, een moeder houd van al haar kinderen, ook de hele slechte.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niet vanwege drugs, zie tweet van zijn moeder hierboven.
Boomers die op parodie-accounts reageren, blijft classic.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah de le reddit ketamine beschuldiging, zegt genoeg over je haat en kennis.
Heb je ooit wel eens ketamine gebruikt en weet je hoe lang dit werkt als je een snuifje hebt genomen? Feit dat je zo onrespectvol bent tegen Elon Musk, iemand die disabled is. Zegt wel weer genoeg over respect naar minderheden en tolerantie.
[ afbeelding ]
Zoals zijn moeder zegt, het is geen drugs. Hij is gewoon een beetje autistisch.
Ja, dat hoor ik ook voor het eerst, dat Musk disabled is?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:50 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Musk? Disabled? Wegens overmatig drugsgebruik? Dan heb ik weer wat nieuws gehoord. Nou ja, daar hebben we niets aan verloren.
[..]
Ah. Helaas.
Zijn eventuele drug gebruik heeft hem gemaakt tot wie hij is, de jonkos klappen bij Joe Rogan, het out of the box denken. Elon is naast recreatief drugsgebruiker natuurlijk voornamelijk iemand op het spectrum. Maar als linkse stemmers kijk je toch niet neer op disabled people? Dat je hier trouwens nu pas achterkomt, terwijl je toch 1 van de grootste Elon fans bent op fok!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 10:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook voor het eerst, dat Musk disabled is?
Wat drugs allemaal wel niet met iemand doet.
Wat is er zo speciaal aan Musk? Het enige wat hij zelf bedacht heeft is de Cybertruck, nou wat een succes.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zijn eventuele drug gebruik heeft hem gemaakt tot wie hij is, de jonkos klappen bij Joe Rogan, het out of the box denken. Elon is naast recreatief drugsgebruiker natuurlijk voornamelijk iemand op het spectrum. Maar als linkse stemmers kijk je toch niet neer op disabled people? Dat je hier trouwens nu pas achterkomt, terwijl je toch 1 van de grootste Elon fans bent op fok!
Jullie waren in de jaren voordat hij pro-Trump werd helemaal lovend over deze technoking.
Yup, maar vervolgens ging hij aan de drugs kennelijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zijn eventuele drug gebruik heeft hem gemaakt tot wie hij is, de jonkos klappen bij Joe Rogan, het out of the box denken. Elon is naast recreatief drugsgebruiker natuurlijk voornamelijk iemand op het spectrum. Maar als linkse stemmers kijk je toch niet neer op disabled people? Dat je hier trouwens nu pas achterkomt, terwijl je toch 1 van de grootste Elon fans bent op fok!
Jullie waren in de jaren voordat hij pro-Trump werd helemaal lovend over deze technoking.
Het is de grootste visionair die de wereld ooit heeft gekend, kijk alleen al naar alle documentaires die over hem zijn gemaakt totdat hij zag waar de democratische partij echt voor stond. Dat ze toch niet zo democratisch waren als ze doen laten geloven. Toen hij zag dat de vrijheid van meningsuiting onder democratisch bewind steeds verder werd afgenomen, je niet bepaalde dingen mocht bespreken en zelfs tijdens Trump's periode, Trump verbannen werd van Twitter. De politieke rechtszaken om Trump van de ballot af te krijgen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Musk? Het enige wat hij zelf bedacht heeft is de Cybertruck, nou wat een succes.
Als je op dit forum zoekt naar de posts over Elon tot aan dat hij de switch maakte van democraat naar MAGA, was iedereen helemaal gek van hem. Starhopper/Nikonlover die Elon Musk posters boven zijn bed had, user icon had. Hele topics vol.quote:Discover the meteoric rise of Elon Musk, the man who is transforming the way we think about travel technology through electric cars, the Hyperloop, and revolutionary ideas on how we live through artificial intelligence and colonizing Mars.
quote:
En dankzij de ketamine zag hij niet dat Trump de Amerikaanse democratie aan het slopen is en het land als een autocraat wil besturen...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is de grootste visionair die de wereld ooit heeft gekend, kijk alleen al naar alle documentaires die over hem zijn gemaakt totdat hij zag waar de democratische partij echt voor stond. Dat ze toch niet zo democratisch waren als ze doen laten geloven. Toen hij zag dat de vrijheid van meningsuiting onder democratisch bewind steeds verder werd afgenomen, je niet bepaalde dingen mocht bespreken en zelfs tijdens Trump's periode, Trump verbannen werd van Twitter. De politieke rechtszaken om Trump van de ballot af te krijgen.
Naast het redden van vrijheid van meningsuiting is Elon een visionair pur sang en dit hoef ik helemaal niet uit te leggen. Zet Netflix/PrimeVideo/AppleTV of welk streaming platform open om 1 van de documentaires te kijken.
Elon Musk: The Real Life Iron Man
[..]
Als je op dit forum zoekt naar de posts over Elon tot aan dat hij de switch maakte van democraat naar MAGA, was iedereen helemaal gek van hem. Starhopper/Nikonlover die Elon Musk posters boven zijn bed had, user icon had. Hele topics vol.
Wie wilde in 2019 deze Elon God klonen?
[..]
Nu stap ik wel waarom je ruim 18k posts hebt in BNW.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dankzij de ketamine zag hij niet dat Trump de Amerikaanse democratie aan het slopen is en het land als een autocraat wil besturen...
Mooi dat je dat nu bevestigt.
Musk zelf probeerde met geld verkiezingen te beïnvloeden en bedreigde elke republikeinse senator die niet meeging in de lijn van Trump.
Heel democratisch allemaal.
Trump steunt ook openlijk de antidemocratische partij de AFP in Duitsland.
En het dan raar vinden dat Tesla een opdonder krijgt.
In Tesla is hij ingestapd, toen deze al Elektrische wagens maakten, bovendien zijn elektrische wagens ook niet nieuw, sterker nog een kleine 60 jaar terug hadden we al elektrische deelautos in Amsterdam waarbij je al digitaal kon afrekenen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Witkarquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is de grootste visionair die de wereld ooit heeft gekend, kijk alleen al naar alle documentaires die over hem zijn gemaakt totdat hij zag waar de democratische partij echt voor stond. Dat ze toch niet zo democratisch waren als ze doen laten geloven. Toen hij zag dat de vrijheid van meningsuiting onder democratisch bewind steeds verder werd afgenomen, je niet bepaalde dingen mocht bespreken en zelfs tijdens Trump's periode, Trump verbannen werd van Twitter. De politieke rechtszaken om Trump van de ballot af te krijgen.
Naast het redden van vrijheid van meningsuiting is Elon een visionair pur sang en dit hoef ik helemaal niet uit te leggen. Zet Netflix/PrimeVideo/AppleTV of welk streaming platform open om 1 van de documentaires te kijken.
Elon Musk: The Real Life Iron Man
[..]
Als je op dit forum zoekt naar de posts over Elon tot aan dat hij de switch maakte van democraat naar MAGA, was iedereen helemaal gek van hem. Starhopper/Nikonlover die Elon Musk posters boven zijn bed had, user icon had. Hele topics vol.
Wie wilde in 2019 deze Elon God klonen?
[..]
Ja, je mist mequote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu stap ik wel waarom je ruim 18k posts hebt in BNW.
Nope. Er was nog niet eens een prototype. En alle Tesla’s die op de markt zijn gekomen zijn zwaar beïnvloed door Musk. Tot aan de plek voor de laadkabel aan toe: vanwege de handigste plek voor een auto die bij Musk in de garage werd geparkeerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Tesla is hij ingestapd, toen deze al Elektrische wagens maakten
Dus dan heeft hij naast de Cybertruck toch nog wat anders bedacht: dat de tankdop bij auto's op een handige plaats zit.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nope. Er was nog niet eens een prototype. En alle Tesla’s die op de markt zijn gekomen zijn zwaar beïnvloed door Musk. Tot aan de plek voor de laadkabel aan toe: vanwege de handigste plek voor een auto die bij Musk in de garage werd geparkeerd.
En het was niet de eerste BEV, maar wel de eerste die echt werkte voor dagelijks verkeer. Mede vanwege het SuC netwerk.
Hij heeft veel invloed gehad op zowel de producten als het productieproces.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus dan heeft hij naast de Cybertruck toch nog wat anders bedacht: dat de tankdop bij auto's op een handige plaats zit.
Hier zie ik ook naar uit. Ik ben benieuwd of het gaat gebeuren en zo ja, wat voor auto's dat worden en welke hardware ze daarvoor hebben. Musk heeft zelf al gezegd, dat alle huidige modellen niet de benodigde componenten hebben voor echte FSD.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:56 schreef epicbeardman het volgende:
Over een maandje begint Tesla met de Cybercabs los te laten in Austin.
De EU werkt inderdaad niet echt mee zoals gewoonlijk, in Brussel hebben ze nu al helemaal een hekel aan Elon Musk. Von de Leyen zal er alles aan doen om Elon te frustreren.
Bekijk deze YouTube-video
In china rijden ze al wel gewoon rond met FSD en dit bewijst ook wel dat Cybercab gaat werken in de toekomst.
Het is natuurlijk erg vervelend dat auto's in de EU aan de regels moeten voldoen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:56 schreef epicbeardman het volgende:
Over een maandje begint Tesla met de Cybercabs los te laten in Austin.
De EU werkt inderdaad niet echt mee zoals gewoonlijk, in Brussel hebben ze nu al helemaal een hekel aan Elon Musk. Von de Leyen zal er alles aan doen om Elon te frustreren.
Bekijk deze YouTube-video
In china rijden ze al wel gewoon rond met FSD en dit bewijst ook wel dat Cybercab gaat werken in de toekomst.
Regels zijn niet per definitie goed.quote:Op zondag 18 mei 2025 11:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk erg vervelend dat auto's in de EU aan de regels moeten voldoen.
Regels halteren innovatie, merk ik ook binnen mijn bedrijf. Mensen met goddelijke out of the box visies worden daar vaak door gestagneerd. Ikzelf loop ook altijd tegen contractuele blokkades op of zelfs legal/acm regels die mijn ingenieuze oplossingen/innovaties tot halt roepen.quote:
Als je echt ver vooruit loopt, moet je gewoon leren dat je er alleen in hapklare brokjes over praat, totdat de mensen er na vijf of tien jaar klaar voor zijn. "Baanbrekend" betekent dat je er op het juiste moment mee kwam, niet veel te vroeg.quote:Op zondag 18 mei 2025 13:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Regels halteren innovatie, merk ik ook binnen mijn bedrijf. Mensen met goddelijke out of the box visies worden daar vaak door gestagneerd. Ikzelf loop ook altijd tegen contractuele blokkades op of zelfs legal/acm regels die mijn ingenieuze oplossingen/innovaties tot halt roepen.
EU kopieert toch alles wat USA doet, dus als het straks allemaal perfect gaat in USA gaan ze hier ook wel uiteindelijk over de streep.
Tesla heeft namelijk al enige jaren geleden de automarkt wakker geschud, dus ook andere merken moeten gaan innoveren met autonoom rijden. Dankzij Tesla zit de autobranch al jaren in een stroomversnelling.
Tesla's zijn en zullen altijd de benchmarks blijven, elke auto die uitgebracht wordt leggen ze naast een Tesla.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |