Zo dan zijn ze nog wel even bezig.. Lekker muziek luisteren of luisterboeken..quote:Op maandag 12 mei 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Ze waren laatst ook al de hele week bezig. En hoorde van de buurman dat ze alle sociale huurwoningen in deze wijk gaan doen en dat ze tot oktober bezig zijn.
Dus meteen maar zo'n ding gekocht zodat ik wel gewoon buiten kan zitten deze zomer
Ja heb muziekje op gezetquote:Op maandag 12 mei 2025 11:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dan zijn ze nog wel even bezig.. Lekker muziek luisteren of luisterboeken..
Misschien is het meer een job voor @Dr_Flash, die is altijd meer alert op bedreiging van buitenafquote:Op maandag 12 mei 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het clubje van de brugwachter even laten weten dat ie de grens belabberd bewaakt.
Dank je Is ook niet zoveel over gezegd hoor, ben er niet veel geweest het weekendquote:Op maandag 12 mei 2025 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had ik ook niet meegekregen sorry. Veel sterkte
Heb je inmiddels al konijnen?quote:
Dat is de minister van asiel, jouw baas dus, niet de persoon die de brug hoort te bewaken.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien is het meer een job voor @:dr_flash, die is altijd meer alert op bedreiging van buitenaf
Nee, nog niet. Lange termijn plan gewordenquote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Is ook niet zoveel over gezegd hoor, ben er niet veel geweest het weekend
Ahja hij liep laatst met z'n Faber pakkie rondquote:Op maandag 12 mei 2025 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de minister van asiel, jouw baas dus, niet de persoon die de brug hoort te bewaken.
Wat een enorme lieve chillerquote:Op maandag 12 mei 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Hedwig op haar favoriete nieuwe slaapplekje.
[ link | afbeelding ]
Zijn we buren? Hier hetzelfde en ik heb ook maar even oortjes ingedaan. Zelf dan wel met muziek.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
Ze zijn verderop weer herrie aan het maken, voegen slijpen
Maar nu kan ik lekker buiten zitten met Noise cancelling koptelefoon en nu hoor ik het nauwelijks
Oke groetjes thuisquote:Op maandag 12 mei 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Recce waar zit ik? Ik zie niks. Alleen maar water![]()
Strakblauwe lucht verder. Behoorlijk vertieft dat we vanochtend om 7 uur moesten ontbijten want a) er is hier verder de hele dag toch niks te doen en b) ik lag er nou niet echt vroeg in, of nuchter, zeg maar. Maar goed. Na het ontbijt gewoon nog even twee uur verder geslapen. Nu even aan de koffie met een donut.
En Ajax. HAHAHAHAHA Ajax
Oh, ja misschien handigquote:Op maandag 12 mei 2025 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar je al tattoos hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nogMn rug is gereserveerd voor iets grootsquote:Op maandag 12 mei 2025 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien op je schouderblad? Dan is t ook niet altijd zichtbaar.
Baby darling doll face honey
Ik weet niet waar jij woontquote:Op maandag 12 mei 2025 11:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zijn we buren? Hier hetzelfde en ik heb ook maar even oortjes ingedaan. Zelf dan wel met muziek.
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja misschien handigHmm, op je andere been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
Mn rug is gereserveerd voor iets groots.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 12 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja misschien handigvoorkant schouderbladSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets kan ook nog
[ afbeelding ]
[..]
Mn rug is gereserveerd voor iets groots.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
En het is nu juist zo lekker om in de tuin te zitten!quote:Op maandag 12 mei 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Werd er al weer helemaal kriegel van ipv lekker ontspannen buiten zitten
donutquote:Op maandag 12 mei 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Recce waar zit ik? Ik zie niks. Alleen maar water![]()
Strakblauwe lucht verder. Behoorlijk vertieft dat we vanochtend om 7 uur moesten ontbijten want a) er is hier verder de hele dag toch niks te doen en b) ik lag er nou niet echt vroeg in, of nuchter, zeg maar. Maar goed. Na het ontbijt gewoon nog even twee uur verder geslapen. Nu even aan de koffie met een donut.
En Ajax. HAHAHAHAHA Ajax
Tetten?quote:
ook mogelijk. tepel als neus gebruikenquote:
Ja heerlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En het is nu juist zo lekker om in de tuin te zitten!
[..]
donutwat voor donut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |