FOK!ers voor tóch dus kan het. 05-05 sinds één dus er heb ik?quote:Op zondag 11 mei 2025 23:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik heb er dus één sinds 05-05. Het kan dus tóch voor FOK!ers.
Wowquote:Op zondag 11 mei 2025 23:15 schreef marretak het volgende:
[..]
FOK!ers voor tóch dus kan het. 05-05 sinds één dus er heb ik?
aja geluk is met de dommen zeggen ze ook wel eens?quote:Op zondag 11 mei 2025 23:31 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Alleen zwakbegaafden krijgen de goedkeuring van een vrouw. Zeker voor seks en het starten van een gezin
Ooievaar heeft hem gebrachtquote:
Hoe kom je er weer vanaf?quote:
Helaas, werkend Nederland weet dat 5 mei alleen elke 5 jaar vrij is :/quote:Op dinsdag 13 mei 2025 08:26 schreef knoopie het volgende:
Wel goede timing @:WAHRHEIT . Nu kan hij/zij elk jaar een groot feest geven op zijn/haar verjaardag omdat toch iedereen vrij is!
Ik heb het idee dat ik elk jaar vrij was op 5 mei toen ik in NL werkte, maar dat zal dan wel geweest zijn dat ik vrij genomen heb omdat de kinderen vrij waren van school?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Helaas, werkend Nederland weet dat 5 mei alleen elke 5 jaar vrij is :/
Iets meer dan negen maanden te laat, om precies te zijn.quote:
Inschrijven bij de sociale woningbouw.quote:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik heb er dus één sinds 05-05. Het kan dus tóch voor FOK!ers.
Min 10 jaar wachten behalve in het meest zuidelijke puntje limburg daar 3 jaar. Alles gaat naar urgentenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Inschrijven bij de sociale woningbouw.
Opvoeden en hopen dat ze ooit een huis kunnen bemachtigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |