Wat vind je er eigenlijk van dat TS vaak posts schrijft waarin hij zegt samen met jou seks te hebben?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:27 schreef Cockwhale het volgende:
Je zus heeft laatst ook een zwarte balk naar binnengewerkt, gewoon publiekelijk, niks privacy.
Volgens mij is het meestal omstebeurt, maar zolang ze dik genoeg is en we elkaar niet hoeven te zien tijdens de daad; bestquote:Op zondag 11 mei 2025 21:32 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk van dat TS vaak posts schrijft waarin hij zegt samen met jou seks te hebben?
Gezellig! Hebben jullie dan ook altijd een rolverdeling? Wie er eerst mag etc?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Volgens mij is het meestal omstebeurt, maar zolang ze dik genoeg is en we elkaar niet hoeven te zien tijdens de daad; best
Ik ga per definitie eerst, ik heet geen Cuckwhale...quote:Op zondag 11 mei 2025 21:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Gezellig! Hebben jullie dan ook altijd een rolverdeling? Wie er eerst mag etc?
Dat is ook het beeld dat ik van jullie dynamiek kreeg door de posts. Vindt TS deze verdeling ook wel prettig?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ga per definitie eerst, ik heet geen Cuckwhale...
Laatst nog met z'n tweeën je zus, je vriendin en je schoonzuster op die manier uitgewoond.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is ook het beeld dat ik van jullie dynamiek kreeg door de posts. Vindt TS deze verdeling ook wel prettig?
Cuckwhale vond ik altijd wel een vriendelijke gast. Lang niks van hem gehoord, helaas.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:44 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik ga per definitie eerst, ik heet geen Cuckwhale...
Dader <> verdachtequote:Op zondag 11 mei 2025 21:18 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Moet je maar geen crimineel worden.
Zo wel, gewoon de beroepsrisico's aanvaarden.
We leven in een land waar iedereen een camera op zak heeft, en waar er één op iedere straathoek hangt maar er mag niks gepubliceerd worden want dan schijnt je de privacy van de dader.
Ik hoop dat ondernemers die overvallen zijn of andere slachtoffers van criminaliteit die beelden hebben van de dader ze zo massaal op social media pleuren dat het voor de politie geen bijhouden meer is om ze allemaal na te lopen met hun omgekeerde wereld gelul.
De reden van deze klacht is omdat een vriend van mij een dief van zijn motor op camera heeft maar ze niet op social media mag pleuren van de politie.
Dat kan. In de meeste gevallen ben ik het ook met je eens, maar het idee dat een bevoegde (competente) Raad oordeelt of iemand schuldig is, is wat mij betreft een goede zaak.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als je haarscherp op de film staat ben je voor mij gewoon een dader.
Jullie zijn zo cute samen!quote:Op zondag 11 mei 2025 21:53 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Laatst nog met z'n tweeën je zus, je vriendin en je schoonzuster op die manier uitgewoond.
we hebben niks te klagen.
Of ik de hedendaagse justitie en rechtspraak competent wil noemen is weer een heel andere discussie.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat kan. In de meeste gevallen ben ik het ook met je eens, maar het idee dat een bevoegde (competente) Raad oordeelt of iemand schuldig is, is wat mij betreft een goede zaak.
Moet je wel eerst competent personeel zien te vinden.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:05 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
De wouten moet gewoon zijn werk doen. Daar zit de kern van het probleem.
Ja, maar wie laat zich voor die maandelijkse habbekrats in zijn bek tuffen en uitschelden iedere dag?quote:Op maandag 12 mei 2025 06:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet je wel eerst competent personeel zien te vinden.
Is gewoon terecht hoor.quote:Op maandag 12 mei 2025 07:14 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, maar wie laat zich voor die maandelijkse habbekrats in zijn bek tuffen en uitschelden iedere dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |