als je de stok kan vastzetten is er niet echt wat aan de hand tenzij het echt stormt (maar dan moet je em gewoon plat hebben liggen of binnen)quote:Op zondag 11 mei 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Op zich zijn er toch wel redelijk makkelijke oplossingen? Mijn vader heeft 2 jaar geleden ofzo bij de Lidl iets gekocht voor aan het balkon bij hem en dat werkt echt top.
Heb je een smal balkon? Dan kun je ze meestal vastklemmen aan de reling.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als je de stok kan vastzetten is er niet echt wat aan de hand tenzij het echt stormt (maar dan moet je em gewoon plat hebben liggen of binnen)
er zullen dus vast wel oplossingen zijn, ik zie volgens mij zelfs losstaande parasollen op andere balkons op hogere verdiepingen
Ja mijn vader heeft er ook nog wat tie wraps omheen gedaan voor de zekerheid.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je een smal balkon? Dan kun je ze meestal vastklemmen aan de reling.
Ik moet zelf nog even ergens een voet op de kop tikken. Dan kan ik eindelijk kijken of het wat scheelt met een parasol voor mijn raam.
Ja precies, werkt vaak prima. Balkon hier is 2,7 bij 2,5 dus aan de reling vastmaken gaat hem hier niet worden.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja mijn vader heeft er ook nog wat tie wraps omheen gedaan voor de zekerheid.
Mijn favoriete restaurantquote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
Was het wel lekker?
Wij waren eten bij ‘t Zusje.
Hey Moeraskat 🙌quote:
Heb ik eigenlijk nietquote:Op zondag 11 mei 2025 21:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn favoriete restaurantWat is je favo gerecht daar?
Ja was wel aardig. Donor kebab schoten
Hee Dotjequote:
Nee van mij ook steeds minder (kwam ik tijdens het eten achter). Deed er vroeger bijna een moord voor, maar staat me tegenwoordig wat tegen. Had beter een pizza gekozen bijv.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet![]()
Vind zoveel lekker
Oh…. Niet echt mijn ding
smaak veranderd/ontwikkeld ook. Misschien is dat het.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee van mij ook steeds minder (kwam ik tijdens het eten achter). Deed er vroeger bijna een moord voor, maar staat me tegenwoordig wat tegen. Had beter een pizza gekozen bijv.
Van mij is het trouwens de Thaise ossenhaaspuntjes
Lief dankjequote:Op zondag 11 mei 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
smaak veranderd/ontwikkeld ook. Misschien is dat het.
Ah ja! Die is lekker ja. Ik ben altijd wel gek op ossenhaas. Kitten had zes keer de carpaccio genomen.![]()
Leuk dat je hier in de KSC bent trouwens
Ik had bastogne kruimels hier heen gedaan 🤣quote:Op zondag 11 mei 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
smaak veranderd/ontwikkeld ook. Misschien is dat het.
Ah ja! Die is lekker ja. Ik ben altijd wel gek op ossenhaas. Kitten had zes keer de carpaccio genomen.![]()
Leuk dat je hier in de KSC bent trouwens
Ik heb volgens mij nog nooit geitenkaas gegeten.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
Geitenkaas in spek vind ik ook wel lekker.
Geitenkaas schijnt behoorlijk goated te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit geitenkaas gegeten.
Haha true. En toen begon Moeraskat over eten en toen was mijn aandacht direct niet meer weg te krijgen van dit topicquote:Op zondag 11 mei 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had bastogne kruimels hier heen gedaan 🤣
Die stond er niet op. Ik vond de sjoom erg tegenvallen en het citroensorbetje ook. Eigenlijk ben ik niet zo fan van de toetjes hier.quote:Op zondag 11 mei 2025 22:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lief dankje
Haha dan vindt ze die wel echt heel lekker![]()
Had je ook een toetje genomen en toevallig de mars mousse ook? Die vond ik helaas tegenvallen
quote:Op zondag 11 mei 2025 22:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha true. En toen begon Moeraskat over eten en toen was mijn aandacht direct niet meer weg te krijgen van dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |