klinkt als @bitterbalquote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn overgrootmoeder kwam met 30 graden naar buiten in wollen vestje met de woorden: "Het is nu eindelijk om buiten te komen."
Ben je familie van Bitterbal?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn overgrootmoeder kwam met 30 graden naar buiten in wollen vestje met de woorden: "Het is nu eindelijk om buiten te komen."
Mijn buurvrouw is een oudere Surinaamse dame.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is hier 20° binnenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is binnen 22 graden, ik zit in een tshirt en ik wil bijna naar een vestje grijpen
T-shirt, korte broek en sokkenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is binnen 22 graden, ik zit in een tshirt en ik wil bijna naar een vestje grijpen
Truequote:
Trusten alvastquote:Op zondag 11 mei 2025 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Bed opmaken, douchen, boek lezen in bed
Het is hier buiten nog steeds warmer dan binnen.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:17 schreef mschol het volgende:
ik heb net de balkondeur opengedaan, buiten is het nu koeler en de zon is weg van mn ramen
Poah ja, dat ook meteen heel Valkenburg weer overstroomdquote:Op zondag 11 mei 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
True
Maar daarom ook een kortje, precies zodat je hem goed kunt testen
En dan onweer des doods en daarna weer gewoon 22 graden en koele nachten![]()
Ik heb hier helaas de hele middag en begin avond de zon erop staan en een klein stukje dak in de woonkamer. Dus hier gaat het als een tierelier helaas.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit ook hier binnen met een badjas nu maar hier binnen in huis warmt het ook wat minder snel op. Maar de achterdeur staat nog wel lekker open.
Ik zit buiten, topje, jurk, vestquote:Op zondag 11 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd weer die Fransosenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
En waarom heeft Noord-Frankrijk wel regen?
hier staat vanaf de vroege middag de zon vol op de woonkamer tot hij ondergaatquote:Op zondag 11 mei 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is hier buiten nog steeds warmer dan binnen.
Ja bij komt de zon op aan de kant van de woonkamer en slaapkamer maar tussen 13:00 a 14:00 uur draait hij weg richting de voorkant van het huis.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas de hele middag en begin avond de zon erop staan en een klein stukje dak in de woonkamer. Dus hier gaat het als een tierelier helaas.
Jaloersquote:Op zondag 11 mei 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja bij komt de zon op aan de kant van de woonkamer en slaapkamer maar tussen 13:00 a 14:00 uur draait hij weg richting de voorkant van het huis.
Dat lijkt me echt zo kut.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hier staat vanaf de vroege middag de zon vol op de woonkamer tot hij ondergaat
jaloers...quote:Op zondag 11 mei 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
Hier s ochtends op het voorraam en de slaapkamer
En dan draait ie vervolgens naar de achterkant en heb ik vanaf eind van de ochtend zon in de achtertuin. Maar hier staan overal bomen en natuurlijk mijn mega vlinderstruik en die houdt een hoop zonlicht op mijn ramen tegen
het is zeker kut als je geen zonwering hebt, en ik heb nog niks gekocht..quote:
ik heb 'sochtends zon op slaapkamer en keuken..quote:Op zondag 11 mei 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Maar goed ik moet wel koken met de zon vol op mijn bek maar dat liever dan dat de zon de hele dag op mijn woonkamer staat.
Op zich zijn er toch wel redelijk makkelijke oplossingen? Mijn vader heeft 2 jaar geleden ofzo bij de Lidl iets gekocht voor aan het balkon bij hem en dat werkt echt top.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
het is zeker kut als je geen zonwering hebt, en ik heb nog niks gekocht..
een parasol zou mooi zijn maar ik ben (vast onterecht) bang dat dat ding te makkelijk wegwaait als ik een grote koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |