Ik denk dat ik dan eerder op zaterdag mijn bed ga verschonen en niet op zondag...quote:Op zondag 11 mei 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je zelf om denken dat je je beddengoed verschoond.
ga je ineens in de de KSC verschoondagen mee
Ik kan dan wel de koude kant van mn matrastopper testenquote:
Hier 20 aldus mijn buitenthermometerquote:
Dat kan ik dus niet he. Ik moet altijd iets over in ieder geval mijn middel heen hebben. Bovenkant niks, prima. Benen niks, prima. Maar mijn dikke reet moet bedekt zijn.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan dan wel de koude kant van mn matrastopper testen
ik moet sowieso iets over me heen hebben, en eigenlijk wat zwaars over mn onderlichaam minimaalquote:Op zondag 11 mei 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet he. Ik moet altijd iets over in ieder geval mijn middel heen hebben. Bovenkant niks, prima. Benen niks, prima. Maar mijn dikke reet moet bedekt zijn.
Misschien moet ik dan toch eens in een airco investerenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke dan mag er in Limboland wel een korte hittegolf zijn deze zomer
Als het maar daar blijft
Wij begrijpen elkaar.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan niet naakt slapen en moet ook iets over me hebben
Maar je ging je koele matrastopper juist testenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch eens in een airco investeren
Ben allang blij dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet sowieso iets over me heen hebben, en eigenlijk wat zwaars over mn onderlichaam minimaal
Ik zit ook hier binnen met een badjas nu maar hier binnen in huis warmt het ook wat minder snel op. Maar de achterdeur staat nog wel lekker open.quote:
Maar 30+ is voor niemand leukquote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je ging je koele matrastopper juist testen
klinkt als @bitterbalquote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn overgrootmoeder kwam met 30 graden naar buiten in wollen vestje met de woorden: "Het is nu eindelijk om buiten te komen."
Ben je familie van Bitterbal?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn overgrootmoeder kwam met 30 graden naar buiten in wollen vestje met de woorden: "Het is nu eindelijk om buiten te komen."
Mijn buurvrouw is een oudere Surinaamse dame.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is hier 20° binnenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is binnen 22 graden, ik zit in een tshirt en ik wil bijna naar een vestje grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |