Ja, dat sowieso. Wekker gewoon om 6 uur.quote:
ja oke... ik heb op de rand van het bed ook nog een dun dekbed met overtrek liggen just in case het ineens koud wordt.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ligt bij mijn voeten voor als ik het plots toch koud krijg
Nee dan lig je naakt onder een enkel laken met 35 ventilatoren op je gerichtquote:Op zondag 11 mei 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zomerdekbed is voor als het 30 plus wordt.
Nou dat is dus 2 weken per jaar.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zomerdekbed is voor als het 30 plus wordt.
Dat is koud manquote:Op zondag 11 mei 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan lig je naakt onder een enkel laken met 35 ventilatoren op je gericht
Gezien mijn interne thermometer kan het plots ineens heel koud voelenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke... ik heb op de rand van het bed ook nog een dun dekbed met overtrek liggen just in case het ineens koud wordt.
quote:Op zondag 11 mei 2025 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Wekker gewoon om 6 uur.
Is nog niet duidelijk. Ik ga daar nog steeds hulp krijgen hoor, maar hoe vaak is nog niet duidelijk, wel zeker is dat het minder frequent is dan nu het nu is...quote:Op zondag 11 mei 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
oy.... en straks op je nieuwe plekkie moet je er zelf om denken?!?
Nee, 30 graden is gewoon onmenselijk heetquote:
Ben bang dat ze dan bij jou en Hedwig willen blijvenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je ze ook niet even hierheen sturen iedere woensdag?
Oh ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben bang dat ze dan bij jou en Hedwig willen blijven
dan moet je zelf om denken dat je je beddengoed verschoond.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog niet duidelijk. Ik ga daar nog steeds hulp krijgen hoor, maar hoe vaak is nog niet duidelijk, wel zeker is dat het minder frequent is dan nu het nu is...
Ik heb geen scheermesjes in huis.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo doen we dat niet hier in Foqueville.
Gewoon de boel waxen of epileren dan maarquote:Op zondag 11 mei 2025 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen scheermesjes in huis.
Dan maar in een vies bed slapen. Dus ik kan er niks aan doen @:ieniminimuis
Met deze vrouw kan ik praten.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je hoe lang epileren gaat duren, dan gaat slapen sowieso niet lukken.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon de boel waxen of epileren dan maar
Zolang er maar gladde beentjes zijn voor de ultieme schoon beddengoed ervaring
Ik lig dan onder helemaal niksquote:Op zondag 11 mei 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Het is nu nog 24 graden.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammer genoeg is het net die temperatuur waarbij ik twijfel of ik mijn winterdekbed er op moet leggen of dat alleen het herfstdeel met sprei genoeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |