SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
weekend, maar @mschol wil zo graag morgen werkenquote:
Zie laatste post van beerquote:
quote:
ach het was gianni.... ja dan is het logischquote:
Ik las Tweede Wereldoorlog en dacht uhhhhh, oke?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
We gaan W11 downloaden, opschieteeeeeeeeeeeeeeeeeeen
quote:
Workaholic hequote:Op zondag 11 mei 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach het was gianni.... ja dan is het logisch
sterkte ermeequote:Op zondag 11 mei 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
aii, misserquote:
ik blijf niet te lang meer wakker. vandaag een mindere dagquote:
Dat mag je zelf bepalen, toch?quote:
Succesquote:Op zondag 11 mei 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog lang niet moe en het is nog zonnig buiten.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
je mag naar bed gaan, maar wel erg ongezellig hoor
Gaat het wel goed met herstel?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik blijf niet te lang meer wakker. vandaag een mindere dag
Dat is waarquote:
Ik ben de hele dag al slaperigquote:Op zondag 11 mei 2025 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet moe en het is nog zonnig buiten.
Oh ja, soms heb je wel eens zulke dagen.quote:
Ik slaap vroeg en ben laat wakkerquote:Op zondag 11 mei 2025 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, krijg ik als ik altijd laat wakker ben, weinig mensen die echt laat/lang opblijven
ik vrees een beetje dat het korteslaap seizoen weer is aangebroken, afgelopen dagen om uur of half6 of eerder al wakkerquote:Op zondag 11 mei 2025 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet moe en het is nog zonnig buiten.
jawel. geen pijnstillers meer nodig gehad. vrijdag en zaterdagochtend de laatste just to be sure paracetamolletjes en daarna was ik daar wel klaar mee.quote:
Tot over een paar uur.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
Fijn dat het al zo snel zo goed gaatquote:Op zondag 11 mei 2025 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel. geen pijnstillers meer nodig gehad. vrijdag en zaterdagochtend de laatste just to be sure paracetamolletjes en daarna was ik daar wel klaar mee.
werd alleen vanochtend een beetje wazig. ineens vlekjes in het zicht alsof ik een migraineaanval zou krijgen. en in de middag watten in de bovenkamer.
maar goed bij pap en mam geweest tussen de middag soep vlees vla en 's avonds burgertje en nu net thuis
rare gevoel is weg... maar wel moe
Ja, eens.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees een beetje dat het korteslaap seizoen weer is aangebroken, afgelopen dagen om uur of half6 of eerder al wakker
Dat heb ik een paar dagen geleden al gedaan.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is het zondagavondalarm van schone lakens op je bed doen![]()
[ afbeelding ]
Slaapquote:
vinnik ook wel idd kon slechterquote:
ja begrijp ik. ik heb het wel eens bij een soort van migraineaanval... maar dit bleef lang hangen en geen hoofdpijnquote:Dat wazige en watten heb ik nu permanent, is erg vervelend
quote:Op zondag 11 mei 2025 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar dagen geleden al gedaan.
die van mij zijn ook al gedaan van de week... mn mama vond dat zij dat wel konquote:Op zondag 11 mei 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]dat is niet hoe we dat hier met elkaar hebben afgesproken
Moet het?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is het zondagavondalarm van schone lakens op je bed doen![]()
[ afbeelding ]
Heb jij je benen wel geschoren?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]dat is niet hoe we dat hier met elkaar hebben afgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |