Het zou me niks verbazen als de wedstrijden van ajax en PSV een scorebordje van de andere wedstrijd onder de stand van de wedstrijd zelf krijgenquote:Op woensdag 14 mei 2025 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op dat er niet tijdens de wedstrijd ook steeds wordt gemeld hoe het op het andere veld staat. Als je dat wil weten is dat op zoveel mogelijke manier te checken...

Dat vermoed ik ook…quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de wedstrijden van ajax en PSV een scorebordje van de andere wedstrijd onder de stand van de wedstrijd zelf krijgen

Wat is er met jou toch aan de hand dat je steeds in de PSV draad je gal komt spuwen over een club waarvan je geen supporter bent.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat treurig van jullie zeg, dit was net zo rood als dat Noa Lang volgens de regels kaarten zou moeten hebben gepakt. Hoezo meten met 2 maten.
Maar van jou en @:VEM2012 kan je niks minder verwachten natuurlijk.

Ja, gaat helemaal nergens over inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je ze zo ziet spelen vraag je je toch af wat er in godsnaam mis is gegaan in de winter.

Mauro en vooral Dest maakt wel een wereld van verschil natuurlijk, maar dit gaat zo makkelijk en ook de 2de helft tegen Feyenoord bijv. was zo veel beter. Punten verspelen tegen al die clubs uit het rechterrijtje is wel echt kut.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:45 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja, gaat helemaal nergens over inderdaad.
Ik wordt alleen maar bozer nu ik dit voetbal zie. Gewoon kampioenschap weggegeven omdat je je niet kon motiveren. Sjonge, treurig

Nog 5 dagen op Fok!quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:50 schreef PSVCL het volgende:
van groningen hoef je iig niks te verwachten

Wul je rectificeren?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:50 schreef PSVCL het volgende:
van groningen hoef je iig niks te verwachten

moeten nog een speelrondequote:Op woensdag 14 mei 2025 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd mannen terechte kampioen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |