Soms heb ik het idee dat Sjaak voor Ajax is...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
Sjaak Zwart zag het trouwens alweer goed: Ajax is benadeeld (en PSV bevoordeeld) door de scheidsrechterIk vond het al gek dat Ajax ineens zo in elkaar stortte.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
In dit shirt zal Perisic nog meer shinen! (lijkt een beetje op een kroatisch shirt)
Rood blijft staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
Read vrijgesproken. Een cruciale beslissing in de titelstrijd, schandalig eigenlijk. Ik ben oprecht benieuwd, zouden jullie een eventuele titel nu alsnog vieren?
Mooi shirt. Is dat shirt voor volgend jaar?quote:
Zoiets gaat het worden ja. Uit bij Sparta voor het eerst gedragenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mooi shirt. Is dat shirt voor volgend jaar?
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
Read vrijgesproken. Een cruciale beslissing in de titelstrijd, schandalig eigenlijk. Ik ben oprecht benieuwd, zouden jullie een eventuele titel nu alsnog vieren?
Een titel met een zwart randje, zouden ze het in Eindhoven noemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
Absoluut. Extra hard zelfs. Niks zo mooi als een titel met een discutabel aspect.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
Het was duidelijk rood. Dit is puur om Feyenoord te helpen tegen het almachtige RKC.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:36 schreef Durmada het volgende:
En geen idee waarom ook, aangezien Read gewoon Lang voor voor zijn flikker trapt en diezelfde Lang nog ongeveer 5 meter moest lopen om vrij voor het doel te komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 16:31 schreef VEM2012 het volgende:
De tuchtcommissie is wel erg bang voor de juristen van Feyenoord, is het niet?
Het is bepaald niet de eerste keer dat Feyenoord bij de tuchtcommissie vrijspraak krijgt voor een overduidelijke zaak. Ze hebben echt een bizar goede jurist. Als ik PSV en Ajax was zou ik hem ook inhuren met mooie bonussen in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En geen idee waarom ook, aangezien Read gewoon Lang voor voor zijn flikker trapt en diezelfde Lang nog ongeveer 5 meter moest lopen om vrij voor het doel te komen.
Maar goed, als ze in Rotterdam beter slapen bij de gedachte dat het door de scheidsrechter kwam dat ze een 2-0 weggeven dan moeten we het daar maar bij laten denk ik
Wat treurig van jullie zeg, dit was net zo rood als dat Noa Lang volgens de regels kaarten zou moeten hebben gepakt. Hoezo meten met 2 maten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En geen idee waarom ook, aangezien Read gewoon Lang voor voor zijn flikker trapt en diezelfde Lang nog ongeveer 5 meter moest lopen om vrij voor het doel te komen.
Maar goed, als ze in Rotterdam beter slapen bij de gedachte dat het door de scheidsrechter kwam dat ze een 2-0 weggeven dan moeten we het daar maar bij laten denk ik
Volgens mij vergelijken ze met dit soort zaken geen appels en peren, maar gaan ze de situatie an sich bekijken. Is er contact? Ja, was het een overtreding? Ja, was het een doorgebroken speler? Ja. Hoe je dan op vrijspraak uitkomt is mij een raadsel.. maar tegelijk vind ik het ook niet meer zo rullevantquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat treurig van jullie zeg, dit was net zo rood als dat Noa Lang volgens de regels kaarten zou moeten hebben gepakt. Hoezo meten met 2 maten.
Maar van jou en @:VEM2012 kan je niks minder verwachten natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat treurig van jullie zeg, dit was net zo rood als dat Noa Lang volgens de regels kaarten zou moeten hebben gepakt. Hoezo meten met 2 maten.
Maar van jou en @:VEM2012 kan je niks minder verwachten natuurlijk.
Wat is dat toch elke keer bij jou met die goedkope sneren aan het eind. Je lijkt wel een klein meisje.quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij vergelijken ze met dit soort zaken geen appels en peren, maar gaan ze de situatie an sich bekijken. Is er contact? Ja, was het een overtreding? Ja, was het een doorgebroken speler? Ja. Hoe je dan op vrijspraak uitkomt is mij een raadsel.. maar tegelijk vind ik het ook niet meer zo rullevantSucces tegen Roma, Dortmund of een team van dergelijk kaliber in de voorrondes.
Sneren? Ik hoop gewoon dat jullie het gaan reddenquote:Op woensdag 14 mei 2025 09:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is dat toch elke keer bij jou met die goedkope sneren aan het eind. Je lijkt wel een klein meisje.
Zo kinderachtig zeg.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is dat toch elke keer bij jou met die goedkope sneren aan het eind. Je lijkt wel een klein meisje.
Zo kinderachtig zeg.
BVN is een Nederlandse TV-zender voor het buitenland (met NPO-programmering), samenvattingen zijn op NPO3 vanaf 22:40.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:12 schreef leolinedance het volgende:
Zat al te kijken of er vanavond ook samenvattingen komen van de wedstrijden. Blijkt dat dit op BVN ofzo komt? Nog nooit van gehoord
Oh ja ik zie hetquote:Op woensdag 14 mei 2025 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
BVN is een Nederlandse TV-zender voor het buitenland (met NPO-programmering), samenvattingen zijn op NPO3 vanaf 22:40.
Je begint zelf met het persoonlijk maken om vervolgens als een klein meisje te janken dat iemand niet lief genoeg deed tegen jou?quote:Op woensdag 14 mei 2025 09:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zo kinderachtig zeg.
Ik hoop vooral op dat er niet tijdens de wedstrijd ook steeds wordt gemeld hoe het op het andere veld staat. Als je dat wil weten is dat op zoveel mogelijke manier te checken...quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:18 schreef ISVV het volgende:
Ik heb eigenlijk behoefte aan een schakelkanaal dat op en neer gaat tussen Ajax en PSV. NEC - NAC kan me gestolen worden.
Ik wil juist alles meteen weten.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op dat er niet tijdens de wedstrijd ook steeds wordt gemeld hoe het op het andere veld staat. Als je dat wil weten is dat op zoveel mogelijke manier te checken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |