En hoeveel kleine draakjes lopen er al rond van jou?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het vruchtbaarheidsniveau in Nederland ligt op 1.54 in 2020, wat ver beneden het niveau van 2.1 is om het bevolkingsaantal op natuurlijke wijze peil te houden. Echter nemen de bevolkingsaantallen wel toe. Omvolking / zorgwekkende demografische ontwikkelingen?
Mag toch hopen nul.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En hoeveel kleine draakjes lopen er al rond van jou?
Zeker. Maar niet in paniek raken.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het vruchtbaarheidsniveau in Nederland ligt op 1.54 in 2020, wat ver beneden het niveau van 2.1 is om het bevolkingsaantal op natuurlijke wijze peil te houden. Echter nemen de bevolkingsaantallen wel toe. Omvolking / zorgwekkende demografische ontwikkelingen?
Ga meer neuken dan ipv een beetje zielig lopen janken op de FOK!squote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef matigeuser het volgende:
De grootste bedreiging voor Nederland en andere westerse landen in Europa.
Met stip op 1. Helaas zien veel mensen het probleem nog niet in, of onderschatten het nog steeds. Nederland is nu al op veel plekken geen Nederland meer, maar over 1-2 generaties helemaal niet meer. En dat is niet alleen zonde, dat is zelfs misdadig en schandalig. En we staan erbij en kijken ernaar.
Dat valt echt mee als je het hele land meeneemt.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:06 schreef matigeuser het volgende:
De grootste bedreiging voor Nederland en andere westerse landen in Europa.
Met stip op 1. Helaas zien veel mensen het probleem nog niet in, of onderschatten het nog steeds. Nederland is nu al op veel plekken geen Nederland meer, maar over 1-2 generaties helemaal niet meer. En dat is niet alleen zonde, dat is zelfs misdadig en schandalig. En we staan erbij en kijken ernaar.
Ik vraag me eigenlijk af waarom je een jodenster als UI hebt, ben je joods?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ook die kinderen voor niets laten opgroeien.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zou wel kindjes maken met Melissa Barrera, maar verder hoeft het van mij niet.
Ik bedoelde ook meer dat ik het met haar wel zou overwegen, maar dat ik verder geen behoefte heb aan een relatie, laat staan kinderen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ook die kinderen voor niets laten opgroeien.
Het overwegen is al iets.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ik het met haar wel zou overwegen, maar dat ik verder geen behoefte heb aan een relatie, laat staan kinderen.
Het is de Israëlische vlag. Het is mijn UI om steun te betuigen aan Israël in de strijd tegen Hamas.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af waarom je een jodenster als UI hebt, ben je joods?
Ik heb geen partner dus gaat een beetje moeilijk. Tevens vind ik het nog wat vroeg.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En hoeveel kleine draakjes lopen er al rond van jou?
De vlag staat niet voor fout. Het veel mensen zijn tegen de acties van Israel.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af waarom je een jodenster als UI hebt, ben je joods?
Goed punt, het is gewoon de schuld van de vrouwen.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het vermogen van een volk om zich voort te planten hangt af van het aantal vrouwen, niet van het aantal mannen. We kunnen dus ook massaal aan sperma sorteren gaan doen om ervoor te zorgen dat er veel meer meisjes dan jongens geboren worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |